/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan slettes min bruger
Fra : moabou1
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 31-01-08 10:23

hvordan sletter jeg min bruger

Kommentar
Fra : me67

Dato : 31-01-08 10:26

Det kan du ikke - dine indlæg vil være her forevigt.

Men du kan fjerne fluebenene under abonnementer i din profil
og derved undgå at modtage mail fra kandu.dk

Venligst ME67

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 10:27

hvis du mener på kandu.dk så kan du ikke slette brugeren - men du kan fjerne alle afmærkninger om at få mail så hører du ikke mere til kandu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-08 11:02

Det spørgsmål er jævnlig oppe, og svaret er hver gang, det kan du ikke, dine skriblerier vil stå her til evig tid, men gør som det er nævnt og glemt selv at du har været

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 11:02

Du er fanget

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-01-08 11:10

Lige som fisken Sunowich (og alle os andre) er du fanget i garnet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-01-08 11:36

Det er ikke engang løgn. I aftes var vi sammen med en af vores venner, han modtager stadig mail efter 2 år selv om han har frabedt sig det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-08 14:39

Du kan også skrive til >>Kontakt Kandu.dk<< ude til venstre, og hvis de sletter dig er du heldig.