/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ejerskifte, anmeldelsesblanket
Fra : hyggemor
Vist : 5300 gange
100 point
Dato : 30-01-08 23:39

Hey

Ved køb af knallert 30 m/plader er det køber der er ansvarlig for, at knallerten bliver ejerskiftet. Dette sker på et skattecenter (nummerpladeekspedition). Her skal der afleveres en udfyldt anmeldelse.

Har prøvet at søge efter denne, men syntes ikke rigtigt, at jeg finder noget. Ville helst klare udfyldelse hjemmefra.

Findes denne blanket til anmeldelse for ejerskift på nettet?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 30-01-08 23:49

Nej, det tror jeg ikke den gør, for det er noget specielt papir, flere lag med kalkérpapir imellem og ikke bare sådan et almindeligt printerark.

Og der skal først tegnes en lovpligtig forsikring på knallerten...forsikringsblanketten skal med og afleveres ved omregistrering sammen med den udfyldte omregistreringsblanket.

Kommentar
Fra : hyggemor

Dato : 30-01-08 23:57

Tak dova, jeg har blanket til forsikringen. Får først knallerten på mandag og kan derfor først udfylde forsikringsblanketten herefter. Og regner med at original registreringsattest udleveres sammen med knallerten (privat køb).

Jeg ville egentlig bare spare tid på skattecentret.

Godkendelse af svar
Fra : hyggemor

Dato : 02-02-08 14:55

Tak for svaret dova