/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Et tip som var et spørgsmål:
Fra : ingelein
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 30-01-08 21:55

Kære alle som har bedømt mit tip
Det var skam et tip om at se at få rettet teksten.
Og nu kan jeg jo afsløre det: Der var engang en som sagde til mig at jeg ikke døde af mangel på gode undskyldninger

Tænk - jeg giver 50 points for en virkelig god begrundelse for at det ikke var et tip til teamet bag "Kan du".
Mange hilsner fra Ingelein

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 60 point
Dato : 30-01-08 22:02

"Tippet" skulle nok have været rettet direkte til Kandu teamet, jeg tror faktisk ikke der er nogen i det team der læser hvad vi almindelige dødelige skriver...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 22:22

Der er vist ikke nogle der læser nogetsomhelst for tiden herinde fra kandus side da det vist har skiftet ejere eller osse ligger den i en båd og sejler i sin egen sø uden styring og føres udelukkende af vindens retning

Mvh SuneFisk Som Syntes det var et tip

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-01-08 22:33

Hej Sunowich
Den er jeg med på - jeg mener at sejle - har nemlig "kørekort til sejlbåd". - Ja, det hedder duelighedsbevis. Kan man læse noget om ejerskabet nogen steder?
Mange hilsner fra Ingelein -

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 22:45

Jae det har egentlig været vist i andre af de sidste spørgsmål omhandlende manglende poient og så videre Sjovt jeg har sejlskolelærer uddannelsesbevis og er jo i stand til at se det hele sådan lidt nedefra i min andet "jeg" at være fisk.

Mvh SunoDelFikowich

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 31-01-08 15:34

Tak for svaret iah.
med hilsen Ingelein