/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook
Fra : dordi
Vist : 495 gange
40 point
Dato : 30-01-08 20:15

Har lige oprettet mig på facebook.
& hjælp, alle har snakket om det, har nok ikke hørt så meget efter. noget med i løbet af 2 minutter havde de 100 venner.
Har nu været der i 18 minutter, har nul venner

Kan ikke bare lide at sidde og finde nogen, tænk hvis de ikke kan lide mig.
& Hvordan finder man sin folkeskole?

Og ja bare hjælp... Kan ikke rigtigt forstå pointen i facebook.

Og kan folk se når man har været inde og titte på deres profil??

Stor spørgsmålstegn ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 20:17
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-08 20:38

Ej altså du får ikke sådan bare lige en hel masse venner.

Kender du bare en der er på facebook, så klikker du på vedkommendes profil, og beder om at blive tilføjet på vedkommendes venneliste.

Hos denne ven, finder du højst sandsynligt en du kender, beder igen denne ven, om at blive optaget på vennelisten, når du så har to venner, hvoraf nr 2 er fra ven nr 1 liste, kommer der yderligere nogle billeder frem, hvor der står at du højst sandsynligt kender dem.

Når du så kommer på disse vennelister, breder det sig lige som ringe i vandet, enten ved at du selv finder nogle du kender, eller andre ser din profil på andres lister.

Formålet, tja du kan finde dine gamle venner, skrive til dem og ellers følge hvad de skriver om deres færden ude i den store verden

Nej man kan ikke se, om andre har været inde og lurekikke på ens profil

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 21-04-08 20:02

Tak for svaret Nordsted1.