/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Back-funktion
Fra : jakiil
Vist : 470 gange
110 point
Dato : 17-02-03 19:32

Hej

Ja, stedet er sikkert det helt rigtige, men bær over med mig.

Er der nogle der kan hjælpe mig med en back-funktion til min webside. Jeg skal bruge en funktion der bringer mig tilbage til den side brugeren var på sidst.

Jeg vil lige nævne at jeg bruger frames.

Hvis du både kender en funktion der kan stå i en frame og styre filen i en anden frame (fx Back som et punkt i en menu, i en frame, der styrer siderne i hovedvinduet).
Og en anden der bare skal fungere i den frame den står i.

Forstår du hvad jeg mener? eller er der russisk?

Håber at du kan hjælpe mig hurtigt.

Jane

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 120 point
Dato : 17-02-03 19:44

<a href="javascript:history.back()">Tilbage</a>

<a href="javascript:history.back()" target="hovedvinduet">Tilbage</a> (tror jeg nok)

Mvh

sMorch

Godkendelse af svar
Fra : jakiil

Dato : 17-02-03 20:19

Det var lige hvad jeg skulle bruge, tak for det.

Jane