/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
blegning af hår på armene
Fra : charmetrolden01
Vist : 2815 gange
17 point
Dato : 30-01-08 15:18

Hej.

Har brug for hjælp, har mange mørke og lange hår på armene.
Det virker måske ikke som et sort problem men har det ikke godt med det og føler mig ikke særlig feminin, specielt ikke i en top eller en t-shirt.
Jeg haren enkelt gang prøvet at babere dem, men syntes det var ubehageligt at man skulle gøre det hele tiden.
Så derfor vil jeg gerne havde det bleget, men ved ik hvad for et produkt man skal bruge?
Nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 30-01-08 15:23

Brintoverilte skal nok blege dem.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 27 point
Dato : 30-01-08 15:40

Hej charmetrold. Prøv lige at læse denne tråd om emnet, det er piger der har prøvet det

Citat
Er der nogen der har erfaring med afplejning af mørke hår på krop eller ansigt. Har nemlig hørt at stoffet der er i gør at hårene bliver længere.

http://www.kosmetiskguide.dk/Community/forum_posts.asp?TID=3322

der er også mange gode råd, fra en tidligere tråd på Kandu
http://www.kandu.dk/spg85280.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 15:45

http://www.matas.dk/Sk%C3%B8nhed+og+pleje/H%C3%A5rfjerning/Hanne+Bang/

hanne bangs blegecreme

følg brugsanvisningen nøje - det virker helt fint

hun har også til hårfjerning i ansigt og på arme osv og mærkerne er helt ok

Godkendelse af svar
Fra : charmetrolden01

Dato : 30-01-08 15:56

Tak for svaret HelleBirgitte.'

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 15:59

Hår er da /kan være sexet når bare de ikke sidder i ansigtet på en kvinde

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-01-08 16:12

tak charmetrold

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 16:23

Det hedder jeg alså ikke

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-01-08 16:29

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-01-08 16:33

sunofisk altså