/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvordan hjælp
Fra : droslerne
Vist : 508 gange
300 point
Dato : 30-01-08 11:46

Jeg har taget messenger live ind for at jeg kunne skrive med mit barnebarn.
Så kommer jeg ned på tip og ser at MicroAFA har sat et tip ind med ha ha ha ha o.s.v
Da jeg trykker mig ind på det, kommer min side ind med den email adresse jeg har lavet samt billede af et barnebarn, hvad pokke foregår der hos ham, og hvordan kan det lade sig gøre.
Jeg har slettet messenger live nu men ????.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 11:51

Ind på www.spywarefri.dk og lav en onlinescan

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 310 point
Dato : 30-01-08 11:55

ingen grund til at slette messengeren - men god grund til ikke at klikke på hvilket som helst llink desværre noget der ofte skal gentages og huskes på !

Installer du bare din messenger igen - men sørg for at køre den så sikkert som muligt.

kig lige her (det er sikkert nok)
http://sptlarsenserious.googlepages.com/usikrefilerilivemessenger

og husk så yderligere at sendes der et link så spørg først om den du skriver eller taler med har sendt filen - da sikkerhedsrisikoen i msn netop ligger i link der bliver sendt så man tror det kommer fra den man snakker om

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 11:58

Mini prøv at kigge her på kandus tip det er det link der menes det der ha ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 12:00

hvis messenger køres forsvarligt vil linket i tippet ikke virke ! - der vil i stedet komme en meddelelse som lyder sådan:

Den valgte meddelelse blev ikke fundet. Den kan være blevet flyttet eller slettet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 12:01

hvem hulan er mini ?????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 12:08

Mirit så nå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 12:18

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 12:20

Hva så Droslerne er du igang med at scanne??

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 12:44

ja i fuld gang, vi tales ved senere

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 13:46

den går stadig ind på messenger, jeg har scannet som der er blevet sagt

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 13:46

jeg har taget messenger ind igen

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 13:54

jeg er tilbage kl. 1600

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 14:04

droslerne - lad være med at klikke uhæmmet på hvilket som helst link. Hvis linket vil åbne i et mailprogram er det ikke værd at prøve igen !

ps.. du har lagt mærke til at mailen er forandret så du også kan få alle eller flere af dine adresser til at fungere med live mail ikke ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 15:16

Mirit had du set tippet på forsiden nederst du ved tip Det hvor der står Ha Ha ha ha Comprendo?????

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 16:14

miritdk jeg er ikke rigtig klar over hvad du mener.
Det er lige meget hvad jeg end gør, så kan det læses på den side den idiot har sat ind billede med mere.
jeg har scannet min compurter og gjort alt, jeg har fjernet messenger og sat den ind ind igen, med ny mail og dog kan den ses.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 16:18

www.arlet.dk kontakt ham han kan med garanti hjælpe dig Mvh Sune

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 16:33

jeg har lige skrevet til ham

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 16:34

Citat
Det er lige meget hvad jeg end gør, så kan det læses på den side den idiot har sat ind billede med mere.

hvorfor vil du også så gerne lige se det skidt`???

hvad har du af sikkerhed på din pc ?? antivirus - firewall etc ???

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 16:42

Hej miritdk
Hvorfor jeg gik ind på siden igen det er fordi jeg ville se om jeg fik den fjernet (messenger), er det fordi jeg går ind på den igen eller ???
Jeg har altid ment kandu var nogenlunde sikker og der ikke var den slags idioter.
Jeg har avg og Microsofts firewall

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 17:17

ja det er fordi du går ind på det elendige link igen

kandu.dk er ikke en disse mere sikker en nogen som helst andre sider - husk endelig det

avg er udemærket - du kan måske få lidt ud af at kigge ind hos www.malwarecheckdk og læse lidt om sikkerhed

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 17:33

Det er sku da for meget hvis den nød der har spammet de sidste par dage i bar vrede over ikke at få stjerner men em masse negativ kontakt efterfølgende sætter lede links herind han må da nakkes Og så derfor der står ha ha ha ha ha ha Sæt dog straks en advarsel op i tips

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 17:35

ja squ da så - men øhh jeg har aldrig kunnet se noget - så det har også lidt med sikkerhed at gøre

læg dog det tips sunowich !

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 30-01-08 20:39

Tak for svaret miritdk. det var en hjælp fra jer alle.
Det er mig der er lidt dum, jeg troede at alle kunne gå ind på min side, men tak skal til jer alle har talt med Arlet (skrevet)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-08 20:47

velbekomme - jaja vi laver sådan nogen uhafejl allesammen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 21:51

Den der expert du ved Mirit som du jo havde travlt med at jage af banen tak for det du fortjæner jo ros

Mvh SunoWich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-01-08 21:52

men du deler vel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 09:25

sunowich din nød - jeg jager ikke "den der ekspert du ved" nogen steder - han er dygtig til det han beskæftiger sig med og er ikke til at jage nogen steder - hvorfor skulle jeg også det ????
Den misforståelse må du godt æde igen når du kommer til fodringstid (tørfoder ???)

droslerne velbekomme - godt du kom ud af det hele med nerverne i behold

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-01-08 13:29

Mirit Ja den må jeg så æde for det var jo i det andet spørgsmål der kørte samtidig hvor også Arlet blev nævnt at jeg mente godt man ik skal æde sådan noget til daglig

Det var godt vi fik denne sag Droslet ned Hi hi KU IK LIGE LADE VÆRE

Mvh SunoWandaFiskoWich Ps er ikke en nød men har 2

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-08 14:55

hah jeg har også to - de er garanteret større end dine sunofiskedims