/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
eye candy
Fra : dhmoelsted
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 30-01-08 09:47

skulle der være en der ved hvorledes man installerer dette lille program , plug in

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 30-01-08 09:55

Du flytter det i stifinder ind i dit Photoshop program i mappen Ekstramoduler\Ekstra Plug-ins.
Hvis ikke du har en mappe som hedder Ekstra Plug-ins under Ekstramoduler, må du oprette een.
Ammitz

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 30-01-08 17:33

hvis det er til psp så kan du oprette din egen mappe til plugins
og installere denne plugin dertil

i psp under file ->preference ->file location kan du så i listen til venstre finde plugins og i højre side add dig ud til din stifinder og se efter hvor du har lagt den mappe du oprettede tryk ok
og den er nu arktiv, næste gang du starter psp vil den være i din menu effects-> plugins

Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 30-01-08 20:36

Citat
Du flytter det i stifinder ind i dit Photoshop program i mappen Ekstramoduler\Ekstra Plug-ins.
Hvis ikke du har en mappe som hedder Ekstra Plug-ins under Ekstramoduler, må du oprette een.
Ammitz

IKKE helt rigtigt, den skal ligge i mappen PLUGINS
som ligger i program-mappen i C:ADOBE /
Eller er der noget galt.
MEN_ adobe, plejer som regel selv finde disse,
så har du ikke disse mapper, så læg den ''bare'' et sted i adobe

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 06-02-08 21:10

Har lige installeret det på en CS 2, og der hedder MAPPEN / Ekstramoduler
Og du ? vælger det under indstalleringen_ ALTSÅ_
Når INSTALL boksen dukker op + hvor du vil installere ? vælger du_
C: PROGRAMMER / ADOBE/ PHOTOSHOP = ( Adobe 7 = PLUGINS - eller/ Ekstramoduler´CS)
Afprøver du den sidst nye CS3, tvivler jeg på de virker til dem ???

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-02-08 16:32

- husk at lukke moelsted...

God weekend...