/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Konad - negletilbehør
Fra : Fnukkii
Vist : 617 gange
50 point
Dato : 29-01-08 17:41

Køb Konads Nail produkter ca. 15-20% billigere end alle andre steder.

Hjemmesiden er www.123hjemmeside.dk/konad

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-01-08 17:50

Uha bav, hvor ulækkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 18:08

Tror Kandu forlanger PENGE for annoncer

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-01-08 18:52

Tak for de hurtige svar.
Jeg har prøvet at markere og trykke på slet, men jeg kan ikke se at der sker noget.
Jeg har kollonner helt til CK, og den sidste jeg bruger er T så det kan være at der sker noget uden for skærmen.
Jeg har været derude, men har på fornemmelsen at det er sådan de overflødige kolloner opstår.
Hvis jeg skal slette kollonnerne enkeltvis bliver jeg aldrig færdig.
Jeg håber I forstår min forklaring!

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 19:08

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-01-08 20:54

Kan de farver tåle sokkeøl ???

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-01-08 20:59

Tak for de hurtige svar.
Jeg har prøvet at markere og trykke på slet, men jeg kan ikke se at der sker noget.
Jeg har kollonner helt til CK, og den sidste jeg bruger er T så det kan være at der sker noget uden for skærmen.
Jeg har været derude, men har på fornemmelsen at det er sådan de overflødige kolloner opstår.
Hvis jeg skal slette kollonnerne enkeltvis bliver jeg aldrig færdig.
Jeg håber I forstår min forklaring!

Bjørn
Undskyld dette svar kom ind i en forkert tråd:
Jeg har haft for mange bolte i luften.

Bjørn

Kommentar
Fra : Fnukkii

Dato : 02-02-08 15:30

den er lavet om til www.123hjemmeside.dk/neglekunst

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 02-02-08 17:44

Det bliver det ikke mere lækkert af

Bjørn