/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Gmail
Fra : ipbirk
Vist : 937 gange
50 point
Dato : 29-01-08 14:29

Hej
Er der nogen der ved hvordan man får outlook 2003 adressekartoteket kopieret over i gmail

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 29-01-08 15:14

DET kan MAN IKKE så vidt jeg ved DU ER NØD TIL AT DOWNLOADE DET IGEN eller købe det .

ellers ved jeg det ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 15:24

Prøv om du kan bruge dette:
www.google.dk
login med din gmail
hjælp og skriv >> outlook << i søgefeltet oppe til højre
rul ned til "Hvordan eksporterer jeg csv-filer fra andre e-mail-udbydere?"

Hvis det er det du mener.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 15:28

Citat
Hvordan importer jeg kontaktpersoner?
Du kan importere adressekartoteker til din Gmail-konto fra Outlook, Hotmail, Yahoo!, Orkut og andre tjenester. Import af kontaktpersoner er ikke vanskeligt, men det kræver et par trin at udføre.
Først skal du formatere dine kontaktpersoner som en csv-fil - de fleste gange er adressekartoteker, der eksporteres fra andre e-mail-udbydere, allerede formateret som csv-filer. Du kan også oprette din egen.

Når du har en csv-fil med oplysninger om alle dine kontaktpersoner, bliver du muligvis nødt til at formatere filen for at gøre den kompatibel med Gmail. Du kan derefter importere filen og overføre kontaktpersonerne til din Gmail-konto. Bemærk, at du højst kan importere 3000 kontaktpersoner ad gangen. Hvis du har mere end 3000 kontaktpersoner, skal du oprette flere CSV-filer til overførsel.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 29-01-08 15:36

Hej
Citat
Først skal du formatere dine kontaktpersoner som en csv-fil

Hvordan formaterer jeg kontaktpersoner, og kan jeg forsat bruge pst filen i outlook

Accepteret svar
Fra : WinXPeter

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-08 15:46

I Outlook

Gå i "Filer"

Vælg Import/Eksport

Vælg "Eksporter til fil" klik næste

Vælg "Semikolonseparerede værdier (Windows) og næste

Vælg hvad du vil eksportere og gem din CSV-fil

Sådan cirka.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 15:51

Jeg går ud fra du kan LÆSE....

Op i filer
Eksporter

FØLG GUIDEN

Det ER ikke forbudt selv at foretage sig noget.....

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 29-01-08 16:00

Citat
Jeg går ud fra du kan LÆSE....

meget nedværdigen refi, men vi må jo håbe at du kan læse som den eneste i forummet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 16:03

Så var det da godt WinXPeter skrev HELE guiden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 16:09

Desuden fik du svaret for over en måned siden - men det syntes du heller ikke var OK...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 16:27

Prøv dette:
start outlook express
adressekartotek
marker dine adresser ( ctrl+a)
filer > exporter > andet adressekartotek
vælg "tekstfil semisepareret.................."
exporter
gennemse og læg den i en ny mappe du kan finde (eks post på skrivebordet)
giv lige filen et navn eks. abc
gem
luk outlook express

start www.google.dk
log in
vælg gmail
kontaktpersoner
importer
gennemse og find din abc fil
marker og åbn
klik på importer kontaktpersoner

hvis jeg har husket det hele så ligger dine kontaktpersoner nu i gmail

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 29-01-08 18:39

Til refi
Jeg gider simpelhen ikke at svare på dit useriøse pladder, så slut herfra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-01-08 19:07

Næh - det forstår jeg godt....

Men du gider jo heller ikke svare på så meget....

Hovedsagen er jo at dit problem er løst...

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 02-02-08 15:10

Tak for svaret WinXPeter.