/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
email sendt men fortrudt
Fra : fredag
Vist : 1498 gange
200 point
Dato : 29-01-08 14:03

Hej, kan man i Outlook 2003 på en eller anden måde for en email tilbage som man har afsendt?
Og hvordan?

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 210 point
Dato : 29-01-08 14:10

Nej

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-01-08 14:12

det kan man vel ikke, det er lige som det talte ord - - man må klare det med en undskyldning.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-01-08 14:14

Prøv at skrive det hele baglæns og send så Nej det kan du desværre ikke Hvae så er det måske med at finde spaden frem så du ka grave dig ned ???

Mvh SunoFisk

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 29-01-08 14:16

Men har man ikke kunnet det engang eller var det i Express, noget med at hvis modtageren ikke havde hentet sine mails så kunn eman godt nå at hente ulæste mails......., eller er jeg forkert på den.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-01-08 14:17

Den er jo allerede modtaget. Så selvom man evt. kunne få den tilbage, ville det jo ikke hjælpe vel?
Du må på den igen....send en ny mail til vedkommende,evt. med en undskyldning, hvis du har kvajet dig.Pøj pøj

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-08 14:21

er den sendt ligger den lynene hurtigt på modtagerens server så det kan ikke lade sig gøre - egentlig ærgeligt hvis man har dummet sig - der burde være en form for tidfør den egentlig er sendt hvor man kan gå ind og fortryde

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-08 14:24

hmmm - jo der var engang for længe længe siden hvor man rent faktisk kunne fortryde - husker heller ikke lige i hvilket program og hvordan i alv det nu hang sammen - noget med at den lå og ventede et stykke tid eller lign tror jeg når jeg spekulerer på det - det vil jeg til gengæld straks holde op med (kan da ikke engang huske hvordan vi sendte mails *G*)

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 29-01-08 14:25

Tak for svaret peet49. Surt men tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-08 14:26

btw - i indstillinger kan du forhindre at meddelelser sendes straks ved at fjerne fluebenet - sådan er min oe i hvertfald indstillet - men forsent hvis man har klikket på send

(af og til en god ide at skrive og sende offline - så man kan kontrollere at alt er ok)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 14:27

Nej desværre kan du ikke det.
Det er nøjagtigt som med postkassen, hvor du heller ikke kan få det igen.
Det ville også kunne give et sikkerhedsproblem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-01-08 15:00

Citat
Det er nøjagtigt som med postkassen, hvor du heller ikke kan få det igen.

sikke en påstand for netop en postkasse kan de jo lade sig gøre med - også helt legalt - hvis man venter på budet der skal tømme og kan vise legitimation

(kan også gøre illegalt hvad jeg ikke vil anbefale nogen )

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 15:15

Nixen - det må postafhenteren slet ikke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-08 15:22

Mens jeg underviste havde jeg adgang til et program der hed skolecom. Og der kunne man hente sedte mail, men det var et lukket system. Så nogle systemer kan det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-01-08 15:25

Måske ikke lovligt bette eyvind, men det KAN lade sig gøre med postkassen. Sp. gik på om det kunne lade sig gøre, ikke om det var lovligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-01-08 15:50

Jammen stor et eller andet, - så kan man da også hoppe ind på en server og hente en mail......... ca. 10 min. (Det må man heller ikke)