/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
IDE TIL FIRMA NAVN
Fra : JannickSkytte
Vist : 1108 gange
50 point
Dato : 28-01-08 20:09

Hej !

Jeg mangler et firma navn .
Så jeg tænke på om der var et ''Firma'' der lavet ''Firma navne '' ?

Ellers kunne det være du kunne være du havde en god ide det skal være lige som feks

DonG Arla Nordic osv osv alså noget enklet og nemt der lyder smart .

håber du kan hjælpe hilsen jannick

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 20:11

Øhh hvad skal firmate handle med ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 20:14

smartic

Men fortæl hvad det handler om.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 28-01-08 20:17

det skal handle med mobil stationen .. du ved nok ikke hvad det er ;) men sener skal det også handle med andre ting så det skal være et navn man kan bruge til af vært

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-01-08 20:21

du må da kunne præcicere det lidt mere. det hjælper jo ikke at kalde firmaet for skobutikken, hvis det er potter og pander der skal sælges.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 20:21

" Regin" Porsh " Diga " Danet "Telhus " osv osv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 20:23
Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 28-01-08 20:24

UPS-ENDNU-EN MOB-SIDE
BTW tvivler på der er nogen der vil HANDLE med dig,
når du spørger andre om sidens NAVN..............

Handler vi i DK / eller skal vi over grænser = GLEM det.
Markedet er

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 28-01-08 20:25

Citat
ok - så holder jeg stadig på smartic
http://www.gratisdns.dk/index.phtml?side=dkwhoislookupNEW&button=S%F8g%21&domain=smartic&Tld=alle&button=S%F8g%21

Øhhhhh___

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-01-08 20:26

MobiloTura, fremtidens mobil forretning, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 20:29

Eyvind prøv lie at sætte nogle af mine ind koster de det samme

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-01-08 20:34

Når du markedsfører dit firma, skal du give en meget præcis beskrivelse af, hvad du handler med - og så er det her slet ikke godt nok:

Citat
det skal handle med mobil stationen .. du ved nok ikke hvad det er ;) men sener skal det også handle med andre ting så det skal være et navn man kan bruge til af vært

Det er ikke noget, der skaffer kunder i butikken.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 28-01-08 20:39

Men fandt da lige på et navn:litavert = lidt af hvert.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 20:41

Jeg ville bare vise at mit geniale navn er ledigt i DK udgave.

Det kun fordi jeg kan huske gratisdns udenad, og fordi de oversætter mit domæne til en IP-adresse somm er hos web10.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 28-01-08 21:03

arr ?? Syntes ikke rigtig der er noget der har givet pote i nu

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-01-08 21:07

Citat
arr ?? Syntes ikke rigtig der er noget der har givet pote i nu

Nej, når du ikke vil komme nærmere ind på hvad der skal handles med - vil du ikke kunne få forslag.

måske ingenting.dk passer på din forretning.

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 28-01-08 21:14

har sagt det er et helt nyt prodrukt . Som ikke er kendt på market i nu . nogle mobil stationer .

Jeg hedder Jannick Skytte og min kammerat hedder Jesper nielsen det er os der skal starte det ? Kunne man lave noget smart med de navne ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 21:39

:::::::SkYtTe&NiElSeN:::::::::

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 21:41

SKYTTE
....&....
NIELSEN

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 21:42

SKY-Nil

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 21:43

SKY&NIL

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-01-08 22:39

Fisker og Nielsen bev jo til Nilfisk...

Nilsky eller Nilskyt er vist ikke så godt, bedre med fornavnene: Jesnick, Svend

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 29-01-08 00:15

Jansky og Jesni desighn.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-01-08 07:57

Jesper har sikkert ikke noget imod at du pynter lidt på hans del af (for)navnet...

Jesnick lidt mere positivt Ja agtigt: Jasnick eller engelsk udtale: Yesnick, Svend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-01-08 07:59

>Nilskyt er vist ikke så godt...

men en skytte afleverer jo skud: Nilskud, eller Pletskud, så kan vi vist ikke komme nærmere, Svend

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 29-01-08 18:11

Sky-nick
Skynilsen. Ref. Thansen
Sky-nielsen
Skyttenielsen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-01-08 19:05

Så hellere SkytteJes forbedret til SkytteJas, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-01-08 22:31

Og så døde han

Kommentar
Fra : benner

Dato : 02-02-08 14:11

Dæ givar en god indryk a man stavar korakt. Prøv at starte med det.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 25 point
Dato : 02-02-08 15:43

Hallo er du gået ned

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-02-08 16:18

Det trigger mig til noget Engelsk: gå ned både "go down" eller om solen "sun set"

Ud fra Skytte: Shoot eller Shot. Jes har jeg jo foreslået ændret til Yes,
men ikke så god kombination som den her: Pletskud = "SpotShot" that' s the name, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-02-08 17:55

Altså jeg mener om spørgeren er gået helt ned som en anden puter Han har jo ikke været på tråden siden 28-01 08

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-02-08 00:49

Hvae har du fået svar på dit spørgsmål???Hvis ja så luk det evt ellers hører vi gerne fra dig

Mvh SunoFisk

Godkendelse af svar
Fra : JannickSkytte

Dato : 12-02-08 23:28

Tak for svaret Sunowich.

Jeg kunne ikke Burge det , Men tak på dine mange forsøg .

Navnet blev Charge Technic Aps

Kommentar
Fra : benner

Dato : 12-02-08 23:42

Hmm. Der var lige det der med at stave !!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 00:21

Benner...... ...velkommen i find fem fejl klubben... .......der er altid plads til endnu en

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 00:22

Takker og bukke Jannick