/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
200 petit fours cases
Fra : kipumi
Vist : 655 gange
100 point
Dato : 28-01-08 16:55

Jeg har haft en æske, hvor på der står "200 petit fours cases" - det er små papirsforme til at lave konfekt i. I år har jeg brugt de sidste, og nu kan jeg ikke få fat i en ny. Jeg ville købe dem nu, selv om der er længe til jul, for ellers opdager jeg det måske først, når jeg står der
I sin tid var de købt i Brugsen/Kvickly. Men der har jeg spurgt, de forhandler dem ikke mere. Så var det jeg kom i tanke om alle jer, der ved så meget

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-01-08 16:57

Jeg har set dem i ABC Lavpris

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 28-01-08 17:05

Her du kan købe dem på nettet her http://www.pakkeriget.dk/product.asp?product=245&page=1

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 17:06

Hvae tilde har du fået fri fra instutionen og blå stue

Jeg har set sådan nogle forme i Bilka sydsjælland

Mvh SunoWich del fisk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-01-08 17:19

Nogle søde nogle med motiver på

http://www.kagebutikken.dk/group.asp?group=197

der er både til muffins og petit fours

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-01-08 17:48

suno.. der var ingen børn på stuen så jeg skred...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-01-08 17:49

Og så ikke mere om det Suno.. Det hører til i en anden tråd

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-01-08 19:02

Det kan også tænkes at de kan købes i METRO
mvh Ben

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-01-08 19:20

Guuud så jeg gået forkert

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 28-01-08 21:29

Tak for svaret HelleBirgitte.
Det var lige, hvad jeg
mangler: og så rimelige i prisen. Jeg VIDSTE jo, at I var dygtige. Desværre har jeg ikke mulighed for hverken Bilka, ABC og de andre sikkert rigtige gode og måske billigere ideer. Tak.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-01-08 21:31

selv tak, glad for at jeg kunne hjælpe dig

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 29-01-08 05:13

Du ka også bruge de stanioldimser man sætter stearinlys ned i

Ved godt du har lukket tråden, men ofte får jeg først sspørgsmålene når de både er besvarede og lukkede

Den kandu, den kandu /Ann

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 29-01-08 15:58

Annfriis: Ja det er nogen gange svært, hvornår man skal lukke spørgsmålet. Skal man allde det stå, og vente på flere - eller afslutte. Jeg tør bare ikke bruge stanioldimserne, idet jeg ikke ved om de er til fødevarer. Men tak for svar.