/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Entakt - klaver - Træerne.....
Fra : Nanabanana
Vist : 584 gange
200 point
Dato : 28-01-08 15:47

Hej, er der nogle, der kender Entakts "Træerne Vokser Ind I Himlen I?"
Det er det smukkeste klaverspil :)
Jeg vil gerne høre mere af den slags musik - det minder jo lidt om sangene fra filmen Amélie... Lige så smukke...

----> Kan I anbefale nogle gode sange, som minder om "Træerne Vokser Ind I Himlen I?"

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-01-08 16:07
Kommentar
Fra : werter

Dato : 28-01-08 16:22

Fornærm ikke Chopin!
Prøv med musikken fra filmen "The Piano"
vl h w

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-01-08 16:26

werter... jeg fornærmer skam ikke Chopin

Har du lyttet til Træerne Vokser Ind I Himlen??

Kommentar
Fra : werter

Dato : 28-01-08 17:10

Godt ord igen!
Jeg kan rigtig godt lide MÅDEN der bliver spillet på
(måske fordi jeg selv forsøger at spille på den måde).
Men du har ret. Jeg har ikke hørt ret meget. Måske er alt det, jeg ikke har hørt meget bedre end det lidt jeg har hørt!
Men man behøver kun tage en bid af en rød pølse for at vurdere at den IKKE kan måle sig med en eneste af de retter, der serveres på en af byens bedste restauranter!
vl h og undskyld fra w

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 28-01-08 18:10

werter: Jeps, The Piano's titelsang er hamrende god... prøver at lære at spille den...

Tja... Ham Frederic Chopin er god.. men... det er vist ik helt det, jeg søger... men tak for ham alligevel ;)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-01-08 18:22

He he Werthr.. den var go'

Uden for emnet, men prøv engang at se

http://www.youtube.com/results?search_query=the+piano&search=Search