/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Oplåsning af Nokia N73
Fra : jonasmadsen
Vist : 3403 gange
19 point
Dato : 28-01-08 13:54

Hej alle Kandu brugere!
Jeg er ejer af en Nokia N73, jeg havde sat tastertårlås med kode på, nu har jeg desværre glemt min kode. Så ville høre om der er nogen der ved hvordan jeg kan komme ind i min telefon igen! Jeg har prøvet at hente ny software til den, men kan ikke fuldføres da den ikke kan komme ind i menuen. Ved opstart skriver den "Intast Låsekode"
Det hjælper ikke at slukke og tænde, eller pille batteriet ud.

Ville blive glad hvis nogen kunne hjælpe!
Tak på forhånd:

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 28-01-08 14:05

Du får garanteret ghælp, ved at kikke i brugsanvisningen og hvis du samtidig finder sedlen med dine ekstra koder Pin2 og PUK 1 og 2!
Den skal du menlig bruge, for at låse telefonen op, uden din egen valgte PIN kode!

Gert

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 28-01-08 14:08

du må en tur til en unlocker det er det billigste for dig

du finder den nærmeste på www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

vh
D9N

Kommentar
Fra : jonasmadsen

Dato : 28-01-08 14:23

Det er sikkerheds koden der er lavet om, ikke pin, eller puk koden!
Kn man intaste noget så den bliver gendannet?

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 19 point
Dato : 28-01-08 14:38

sys du skal prøve at spørge ved tdc hotline chatten da får du som regel et svar du kan bruge hurtigt

http://netsupport.tdconline.dk/sdcxuser/lachat/user/userchatstart.asp

Godkendelse af svar
Fra : jonasmadsen

Dato : 28-01-08 14:41

Tak for svaret zith.