/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
udskrive billede på 13*160cm
Fra : tbh_data
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 27-01-08 23:19

Hej!
Jeg har lavet en plakat som har form som en carving ski.
Plakaten måler 13cm * 160cm.

Jeg vil nu finde et sted hvor jeg billigt kan printe dette lange billede.
Kender i nogle gode, og billige steder?

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-01-08 23:51

du kan jo prøve kopibutikken.dk
de har da før kunnet hjælpe mig

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 27-01-08 23:52

og det skulle jo have været et klikbart link: http://www.kopibutikken.dk

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 27-01-08 23:57

Tak for svaret.
Regner med at besøge en kopi butik i Kolding, men havde håbet at der var et online sted som man kunne uploade til, hvorefter de kunne komme med en pris.

Mit billede er jo godt nok langt, men kort, så jeg håbede at de "bare" kan lade rullen løbe uden at skære :)

Mvh
Thomas

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 28-01-08 00:28

1, du kan uploade til dem og de kan sende resultatet til dig
2, jeps du kan sagtens få det i et stykke (afhænger s-føli' af hvad der skal printes på)

jeg kan sq godt lide din beskrivelse
Citat
Mit billede er jo godt nok langt, men kort

men giv dem et ring, så kan de give dig en pris.

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 28-01-08 00:30

he he
Der skulle stå langt med smalt :)
Vil prøve at ringe til dem i morgen.

Hvis nogen kender nogle billige online steder er de stadig meget velkomne til at svare.

Mvh, og tak
Thomas

Kommentar
Fra : kj

Dato : 28-01-08 09:24

Led på nettet efter storformat, nogle printere kører med meget brede ruller, og da du kommer til at betale pr. kvadratmeter, vil en stor rullebredde være en prisfordel for dig. Min printer kører f.eks. 106cm, andre kører med 140/180/250cm.