/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Olsen banden på DVD.
Fra : beiderman
Vist : 429 gange
50 point
Dato : 27-01-08 21:14

Hej

Jeg påtænker at købe Olsen Banden filmene på DVD. Jeg kan bare ikke finde ud af om jeg skal købe dem enkeltvis eller samlet i en boks.

Er der nogen der ved, om der også er ekstra materiale på hver DVD-film, når man køber boksen med alle filmene i?

Mvh
Beiderman

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-01-08 21:21
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-01-08 21:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 08:08

Og endelig kan du bare holde øje med ugebladene.....

Der er med jævne mellemrun DVDer af de danske film med gratis (indtil videre vist kun EEN Olsen Banden)...

Men de skal nok komme ALLE....

Kommentar
Fra : beiderman

Dato : 28-01-08 12:42

Tak for Jeres svar.

Jeg synes ikke jeg har fået svar på mit spørgsmål.

De DVD'er der er i DVD-boksen med alle filmene. - er de fuldstændig de samme som de DVD'er der er, hvis man køber filmene enkeltvis? (når du læser bagsiden på een af filmene, er der ekstra materiale som locations, interview med Henning Bahs og "ekstra skide baller")

Er der også ekstra materiale på de DVD'er, der er i Olsen Banden jubilæumssamlingsboxen?

Håber du/I kan svare.

Mvh
Beiderman

Kommentar
Fra : Stubhusrevyen

Dato : 31-01-08 09:34

Jeg har serien i boks, og ja du får alle de ekstra skideballer med

Hilsen Kenneth