/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Få lavet billede m. thumbnails
Fra : Zoooidberg
Vist : 395 gange
45 point
Dato : 27-01-08 20:53

Hej.
Jeg har en mindre række billeder som jeg gerne vil have lavet til et enkelt billede som jeg kan printe ud (eller sende over mail), så folk kan vælge hvilke billeder de vil have. Jeg har fundet en masse programmer til at lave thumbnails, men ikke nogen der samtidig kan indsætte dem i en ny fil - altså lave et enkelt billede med alle billederne i.
Er der nogen der kender sådan et? Eller om Adobe CS kan klare jobbet.

Andreas

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-08 21:03

Du kan tage et billede af det vindue du har fremme Meen lige hvordan ka jeg ikke huske

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 27-01-08 21:05

Jep, men det er ikke det :)

Kommentar
Fra : Zoooidberg

Dato : 27-01-08 21:06

Men en af mine venner kom med svaret:
I Adobe CS ligger funktionen under: Files, automate, contact sheet...

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 27-01-08 21:08

Det kan Irfanview i miniaturer og så gem til en fil

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 27-01-08 21:09
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 21:40

Hvis du har Publisher kan du indsætte et billede på en side og selv gøre det mindre. Du kan selv bestemme hvor mange billeder du vil have på siden, det afhænger af størrelsen på billederne.

Accepteret svar
Fra : disken_69

Modtaget 45 point
Dato : 28-01-08 11:04

Du klikker på PRINT eller Udskriv,
så får du mulighed for at vælge hvor mange billeder
du vil have på hvert ark.
Hvis du vil udskrive til pdf,
kan du hente dette gratis program.
http://www.cutepdf.com/Products/CutePDF/writer.asp
Husk begge pakkerne / downloads.
Programmet virker som en printer ?
så vælg Cute PDF, når du udskriver / vælger printer

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 28-01-08 11:06

Har du Words, mener jeg også du kan vælge at usskrive dertil.

Det gøres som sagt ved at du INDEN du udskriver, vælger printer.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 28-01-08 11:10

Ellers kan du åbne dine billeder i Words og tilpasse størrelsen
og tage et PRINT SCREEN og ligge det over i Paint.

Har du words 2003 + kan du åbne billederne med
MS office picture manager og tage et screen billede.

Men sikkert ikke lige det du har tænk dig.

Kommentar
Fra : disken_69

Dato : 28-01-08 19:45

Citat
Men en af mine venner kom med svaret:
I Adobe CS ligger funktionen under: Files, automate, contact sheet...

LUK FOR `` ??? ELLER SLET DET________

Godkendelse af svar
Fra : Zoooidberg

Dato : 03-02-08 18:30

Tak for svaret disken_69.