/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ak ja....
Fra : refi
Vist : 716 gange
10 point
Dato : 27-01-08 20:13

Så er Kandu´s mailsystem vist brudt sammen igen

Så mon ikke der er noget om ejerskifte (ny host)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 20:17

Vi er nok koblet på godsejerens mææ system.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 20:20

Det er ikke bare mailsystemet. Jeg kan ikke logge af Kandu. Og jeg får ikke tildelte point.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-01-08 20:24

Granner01 - det er kun mail-systemet.

Du har allerede fået tildelt dine point.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 20:27

Prøv selv at logge af. Jeg kan ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-08 20:30

Citat
Du kan ikke logge af hvis ikke du sletter Kandu-cookies og har sagt ja til den skal gemme dit login....

Gentager....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 20:46

Citat
Du kan ikke logge af hvis ikke du sletter Kandu-cookies og har sagt ja til den skal gemme dit login....
- Jow for det har jeg lige prøvet.
Ikke logge af men lukke for kandu og åbne igen...........skal nu logge ind.

Der var og er også V i husk.............

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 21:44

Har lige lukket internettet af og på igen, jeg har ingen cookies og jeg kommer ikke til logind hos Kandu, jeg ryger direkte ind som værende aktiv.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 27-01-08 21:50

Granner, fra du har logget af, og til du ikke er vist som online længere, går der ca 8 min. prøv at tjekke din tatus hos kandu efter 10-15 så er du sikkert vist som offline

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-01-08 21:56

Har lige lukket internettet af og på igen, jeg har ingen cookies og jeg kommer ikke til logind hos Kandu, jeg ryger direkte ind som værende aktiv.

Du har cookies - ellers ville du ikke være logget på Kandu.dk med det samme.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-01-08 21:57

Hov, ovenstående skulle være sådan
Citat
Har lige lukket internettet af og på igen, jeg har ingen cookies og jeg kommer ikke til logind hos Kandu, jeg ryger direkte ind som værende aktiv.

Du har cookies - ellers ville du ikke være logget på Kandu.dk med det samme.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-08 22:56

Alle cookies og temp.internetfiles er slettet via stifinder. Og tro mig de er slettet.

Jeg har gemt kandu i foretrukne og jeg bruger foretrukne når jeg går på Kandu.

Og I behøver ikke løse gåden, vi kan da bare vente til Kandu får løst sit mailproblem, så opdager de måske at der er andre problemer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-01-08 01:02

Citat
Alle cookies og temp.internetfiles er slettet via stifinder

I Internet Explore skal du vælge Funktioner herefter Internetindstillinger og på fanebladet Generelt under Browserdata vælger du Slet.

Man kan ikke logge på Kandu.dk automatisk uden en cookies.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 08:01

Eyvind...

Det KAN da ikke være korrekt at du ikke aut. er logget ind hos Kandu HVIS du har sat v ved husk....

I så tilfælde er v-et jo ikke noget værd....

Så mon ikke det er fordi du pr. automatik sletter cookies eller går ind anden gang via ANDEN browser...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-01-08 10:02

Min Kandu logger automatisk ind når der er sat [ V ] i husk.....
Hvis jeg logger ud af Kandu og sletter cookies så logges jeg ikke automatisk ind.
Jeg har ikke rørt dette [ V ]
Samtidig ryger alle mine auto-log-in

Jeg er ikke sikker på om windows XP også er sat til at huske på Kandu-siderne.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-01-08 11:45

Her kommer der flere Kandu mail daglig, der var en pause for et par uger siden, men da posten igen begyndte har der været mail fra alle de steder hvor jeg har blandet mig (undtagen mine egne spørgsmål) der kommer også mail ved nye spørgsmål og tips, så ingen problemer her

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 10 point
Dato : 28-01-08 12:44

Og nu kan jeg logge af uden at have gjort det mindste ved min PC. Og de 500 point som jeg fik fra en anden bruger, dem har jeg også fået.

Hurra! Kandu virker igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 14:41

Nå - så+ kan vi vist godt snart lukke biksen....

Ser ud til alt er ved det gamle igen

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 14:41

Tak for svaret granner01.

Lidt mere til samlingen