/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
AMV?!
Fra : Annzophie
Vist : 878 gange
100 point
Dato : 27-01-08 15:03

Først og fremmest:
Jeg vidste ikke lige, hvilken kategori mit spørgsmål hører ind under, så I må bære over med mit valg af kategori. Og så til problemet:

Jeg har en mp4-afspiller af en slags, og den kan afspille film i amv-filformat. Men jeg ejer ikke den slags videoer, så jeg tænkte, om jeg måske kunne finde et program som kunne konvertere mine film til amv-format. Men det program kan jeg ikke finde! Jeg har allerede prøvet et par pogrammer inkl. det som hørte med mp4'eren. Men ingen af dem virker!

Er der nogen som muligivs kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-01-08 15:11
Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 27-01-08 15:12

Hvorfor vil du afspille i amv-filformat ?

Det er et filformat til kinesiske afspillere.

http://en.wikipedia.org/wiki/AMV_video_format

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 27-01-08 15:14

Ja ved det...
Men det er vist også en kinesisk afspiller :D

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 27-01-08 16:01

Du kan prøve her http://media-convert.com/ du skal ikke installerer noget program, dine film bliver konverteret over internettet. Lidt rodet men kan utroligt meget.

Vælg film du vil konvertere, og derfter hvilket format du vil have filmen gemt i.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 27-01-08 16:07

Der står noget med AMV men når man trykker på gennemse og vælger sin fil, kan man ikke vælge AMV som det format filen skal konverteres til? Eller er det bare mig som er spasser til det ?

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 27-01-08 16:47
Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 27-01-08 16:48

Den film du vil afspille ligger vel ikke i amv formatet. Så du skal vælge en i et andet format, og derefter vælge amv som output-format.

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 27-01-08 16:50

Jamen jeg fatter ikke den der http://media-convert.com

Kommentar
Fra : Annzophie

Dato : 27-01-08 16:59

Man kan nemlig ikke vælge amv som output-format.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 27-01-08 20:08

Det kan man da godt. Du ruller ned i menuen og finde movies og der er amv også.