/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
RVS Technologi ?
Fra : danh
Vist : 559 gange
20 point
Dato : 27-01-08 14:18

HeJ er faldet over denne side her og vil hører om hvad i andre mener om produktet evt nogle der har prøvet det??

http://www.rvs-tec.dk/00004/00009/

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-01-08 14:37

Nej har ikke prøvet det, og er generelt også mistroisk for sådant.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-01-08 15:52

Det minder om Swedol Som FDM påviste at være uden virkning.
Ny olie vil give en bedre motorgang.
Med olieadditiv som olien lidt mere klæbrig kan godt forveksles med slid der er forsvundet.

Min umiddelbare vurdering...........slidt er slidt.
= Spild af penge.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-01-08 16:27

Ja stilkene, du være helt op på det yderste af stilkene
Citat
RVS Technology® Treatment beskytter effektivt mod slidtage, og genskaber allerede slidte dele i hvilken som helst fungerende mekanisme til oprindelige tolerencer. Dine gamle tro tjenere - bil, motorcykel, båd, traktor m.m. - ja, hvad som helst under ordinær drift bliver betydeligt bedre, nærmest som ny.

Når man læser ovenstående, hentet fra det ovenstående link, så syntes jeg at der mellem linierne står:
DU ER GODT DUM HVIS DU GØR DET!
Det kan ikke lade sig gøre at genskabe de slidte dele. Reklamefolkene tror da osse vi er skrumphjerner, som aster vores surt opsparede penge efter dem for en sådan løgnehistorie!

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 27-01-08 18:21

Det er en and af de store. Selvfølgelig kan man ikke genskabe slid på cylindervægge etc.
I en bilmotor er der x antal cylindre / stempler der slides i forhold til hvordan det behandles, og hvordan det vedligeholdes. Ligeledes med lejer, oliepumpe osv.
En udslidt motor danner underkompression, og er den tilstrækkeligt stor, kører den motor ikke længere.
Det kan intet tilsætningsmiddel gøre op og ned på.
Moderne små biler vokser heller ikke fordi man tilsætter vaskevandet Substral.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-01-08 20:06

Citat
Moderne små biler vokser heller ikke fordi man tilsætter vaskevandet Substral.

Der er jo dem der godtroende, parkere deres lille bil på græsarealer!