/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Angel friend,Rodney Carrington
Fra : aweis
Vist : 419 gange
200 point
Dato : 27-01-08 14:11

Hej

Er der nogle der ligger inde med akkorder og evt. tab til sangen Angel Friend af Rodney Carrington.

Hvis nogle har til Things we didn't know så vil det også være godt...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-01-08 14:46
Kommentar
Fra : aweis

Dato : 27-01-08 21:41

--> Helle

Nu har jeg selv brugt lang tid på google og ultimate-guitar (ellers skrev jeg ikke her) så jeg kan ikke bruge sådan et svar...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-01-08 21:50

jamen selv tak

Kommentar
Fra : aweis

Dato : 27-01-08 22:04

Beklager hvis det lød lidt hårdt, men som et svar så synes jeg man burde undersøge det man vidergiver inden man skriver det som et svar! f.eks. kan man meget hurtigt se at ingen af de 16 tabs som ligger på ultimate er en af dem jeg søger!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-01-08 22:09

Citat
Country Tabs.com | Your 1 stop source for country music guitar tabs.Dette websted kan beskadige din computer.
Lyrics for: My Angel Friend by Rodney Carrington Lift me up each day Even though you've gone away Your Spirit dances in my mind In my heart, and in my soul ...
www.countrytabs.com/lyrics.asp?id=31859 -

derfor søgte jeg ikke videre!!!!!

Kommentar
Fra : aweis

Dato : 27-01-08 22:11

hvilket heller ikke vil være nødvendigt fordi der står at det er:
Citat
Lyrics for: My Angel Friend by Rodney Carrington

hvilket vil sige det ikke er chords eller tabs!!!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 27-01-08 22:14

Citat
Dette websted kan beskadige din computer.

og så slutter jeg for nu...............

Annuller spørgsmålet
Fra : aweis

Dato : 15-02-08 23:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål