/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Standby
Fra : clou
Vist : 602 gange
200 point
Dato : 17-02-03 12:47

Min veninde har et problem, hendes pc'er kan ikke stilles på stand-by, hverken fra tastaturet eller anden måde. Hvad kan der gøres? Jeg har forsøgt næsten alt for at hjælpe hende, endnu uden held.
Hun mener selv det er siden hendes søn installerede en ny scanner, men kan det være rigtigt?

På forhånd mange 1000 tak for svaret.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 17-02-03 12:49

Styresystemet er Windows XP

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-02-03 16:14

Det kan være den har tabt tastatur-driveren. Du har åbentbart et tastatur med indbygget "sleep" funktion. Dette tastatur kræver en speciel driver som fulgte med da du købte det. Læg cd-rommen/disketten i og kør programmet. Det bør hjælpe.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : thomas5

Modtaget 200 point
Dato : 18-02-03 12:00

Problemet der bliver nævnt er også tit en funktion i BIOS'en som ikke er 100% kombatibel med Windows XP (Xtra Pis)

Prøv at gå ind i BIOS og se dig omkring efter noget der Power Managment, det plejer gerne at være derinde du kan også kan indstille div. Standby-funktioner + mere.

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 18-02-03 12:22

Tak for svaret thomas5.