/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
kimseKlown
Fra : svendgiversen
Vist : 664 gange
105 point
Dato : 27-01-08 12:34

Hvorfor kalder du vor aller dygtigste slægtsforsker for en klovn?

Normalt blander jeg mig ikke i bedømmelser af tips, (og nogen vil huske mine nytårs forsætter)
men dette er for groft. Lad være med at bedømme tips du ikke har forstand på...

Og også de to foregående tips. Alle klovne.
Har du ikke sovet godt? Eller er kandu et Cirkus for dig??

Sig Undskyld til senta, Svend

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-08 12:48

Undskyld Senta, men hvordan skulle jeg vide at du er en kanonslægtsforsker??? Men ærlig talt, så blir dine mange ligegyldige tips ikke bedre af det.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-08 12:55

Undskyld mig lige Svend.... hvem er MicroAFA, som stadig er en spamklovn, og tærsker det ene ligegyldig tip ind efter det andet. Jeg fatter ikke en lyd

Jeg ved ikke hvem Senta er, men Svend har bedt mig sige undskyld, så det gør jeg gerne igen
Undskyld Senta

og fatter stadig ikke en dyt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-01-08 12:59

Klumme du har ret du har ikke fattet en dyt LOOOL.

Jeg tror det er dette tip http://www.kandu.dk/tip17355.aspx som svendgiversen henviser til, samt denne bruger http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=258254

LOOOL

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-01-08 13:05

Ikke dig Klumme, du kunde da aldrig finde på at kalde én du slet ikke kender en klovn.

Nr to bedømmer her:
http://www.kandu.dk/Tip17355.aspx

Skulle have vedlagt link, men troede vedkommende fik røde ører, Svend

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 27-01-08 13:20

Citat
Skulle have vedlagt link, men troede vedkommende fik røde ører, Svend

linket blev jo også lave da den første have skrevet det.

Men d.s.v forsten blev jo sablet ned. synd da sider er god for de der laver slægtforskning, nu får vi måske ikke flere tips fra denne side øv.

Hvad har Kandu folk spist i dag, folk bliver sablet ned i deres tips.
De skulle helle se håndbold og lage de folk som kan bruge tipsene bedømme dem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-08 13:50

Nåå okay..... ja ja er måske ikke så kvik...idag LOOL men Senta kan beholde undskyldningerne, så har hun fået dem på forskud til en dag jeg kvajer mig

Accepteret svar
Fra : kimse_29

Modtaget 105 point
Dato : 27-01-08 17:11

Jeg ved ikke hvem Senta er, men Svend har bedt mig sige undskyld, så det gør jeg gerne igen
Undskyld Senta

Kan du så sove godt inat nu?

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 27-01-08 17:42

Tak for svaret kimse_29.