/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung U600
Fra : thaisontrine
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 27-01-08 11:56

Jeg har lige bestilt en Samsung U600 og går og venter på den kommer, jeg er dog nervøs for om jeg vil kunne lide at bruge den, når nu jeg er vandt til at bruge Nokia.

Er der nogle her der kender den mobil og har såvel god som dårlig erfaring med den.

Kan man bruge de mp3 filer man sætter på mobilen som sms tone? og kan hver enkelt kontakt få hver sin ringetone?? Nogle der ved det???

Venligst

thaisontrine

Accepteret svar
Fra : marc43

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-08 08:35

Har først haft nokia, så Samsung, igen nokia og nu en U600.

Jeg har haft den en måneds tid. Godt nok siger man, at Samsungs menuer er vanskelige at bruge. Min kone fik på samme tid en Nokia N73 og det er faktisk Nokiaen vi har flest problemer med.

Man skal vænne sig til, at SMS er lidt anderledes, men efter min mening er det et spørgsmål om tilvænning. Det er en flot telefon. Måske er den en smule for tynd og let at tabe. Alt i alt en udmærket telefon. Man kan bruge MP3 filer som ringetone. Jeg ved ikke om man kan bruge dem til SMS-tone, men det regner jeg med, at man kan. Det sidste spørgsmål har jeg ikke afprøvet.

Det der skuffer mest for mit vedkommende er to ting. Selvom kameraet er 3,2 Mpixel så er det slet ikke tilfredsstillende. Det reagerer for langsom, blitzen er dårlig og ikke skarphed nok. Det andet er batteriet, der har en alt for kort levetid. Jeg har derfor ledt efter et batteri med en større ydelse, men det er ikke lykkedes.

Godkendelse af svar
Fra : thaisontrine

Dato : 28-01-08 10:19

Tak for svaret marc43.

Det var et flot og uddybende svar.