/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
fejlmelding på erotiske sider
Fra : denevigeuheldige
Vist : 699 gange
50 point
Dato : 27-01-08 01:53

I forbindelse med downloading af eksotiske sider (typisk godkendte videoklip) får jeg en fejlmelding i firefox browserprogrammet som hedder: C:\DOCUME~~1\denevigeuheldige\LOKALE~~1\Temp\04.mpg kunne ikke åbnes., da det tilknyttede hjælpeprogram ikke eksisterer. Ændre programtilknytning under præferencer.

Hvordan kan jeg vide hvilket hjælpeprogram jeg skal bruge? og jeg synes slet ikke jeg kan finde noget faneblad som hedder præferencer.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-01-08 01:59

Prøv at downloade via Internet Explore, du mangler måske et tilføjelsesprogram i Firefox.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 27-01-08 02:27

Spørgsmålet er "magen" til det du lige har haft, jeg tror at jeg ved hvad du mener "eksotisk" og gættede rigtig, præferencer er Indstillinger i Firefox, filerne du henter, skal vel ikke åbnes af Firefox vel ? Under Indstillinger kan du under midterste faneblad, den hedder Applictions på min engelske Firefox, vælge hvordan Firefox skal håndtere bestemte filtyper, her kan du så vælge at mpeg eller lignende skal åbnes med Windows MediaPlayer for eksempel, spørg hvis du er mere i tvivl, så starter jeg en af de andre computer med en dansk Firefox

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-08 03:11

Nu er jeg på med en dansk Firefox 2, indstillingeng du kan ændre i, er under fanebladet Indhold, du skal ned til Konfigurer hvordan Firefox håndtere visse filtyper, og klikke på Håndter, rul ned og find den aktuelle filtype, klik på den for at markere og klik på Rediger, der kan du så foreksempel vælge at gemme på disk, i en mappe du på forhånd har valgt, ellers skal installere denne plugin, for at løse problemerne: http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 27-01-08 04:03

Udtrykket præferencer stammer fra den gamle Mozilla Netscape, hvor "Preferences" var valgmuligheden under "Edit" menuen. hvorfra du kunne indstille programmet.
Idag har man lagt punktet, som o.v.n. skriver, under:

Funktioner - Indstillinger - Håndter
I den nye dialog-boks: Marker "Filtype" og klik derefter på knappen "Rediger handling"

Venlig hilsen

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 27-01-08 08:23

hvis du download fil til din egen computer ar det ikke noget med din browserprogrammet at gøre, så vil den jo starte op i en afspiller på din computer?

Hvis du vil have Frefox til at gemme filen en andet sted skal du bare gå op i

Menu for oven i Firefox og vælg Funktioner -> Indstillinger
Lige midt på popop sider er der en der hedder downloads.

Til spørgemålet med din mpg, kan du ikke starte den i Media Player.

Højer klik på filen og vælg åben med. vælg Media Player

Hvis du vil køre den i firefox er der en link her til plugin.

http://port25.technet.com/pages/windows-media-player-firefox-plugin-download.aspx

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 27-01-08 20:38

Tak for svaret o.v.n og I andre. Lige præcis det som skulle til, så vil mine dejlige hustru og jeg fortsætte vores søgning efter nye inspirerende optagelser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-08 22:57

God fornøjelse og tak for din accept