/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
suzuki GS 450L
Fra : kattegat
Vist : 560 gange
120 point
Dato : 27-09-01 01:44

hej med jer jeg er den lykkelige ejer af en suzuki GS450L, fra 1986, den er importeret fra USA det er en chopper/custom model som har kørt knap 14000 miles (har været afmeldt siden 1993) mit spørgsmål er ganske enkel, er der nogen i dette forum der har en magen til, eller kender i nogen, der har sådan en 86er, vil jeg MEGET gerne høre fra vedkommende. Jeg har haft den siden februar 2001. send evt email til:lisogpeter@mail.dk

venligst peter

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 120 point
Dato : 15-07-02 13:42

Hvis spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det ?

Kommentar
Fra : kylle

Dato : 13-02-03 16:53

Kan du ikke lukke emnet, når der ikke kommer flere svar eller lægge flere point oveni så kommer det øverest i bunken igen....

MVH kylle

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 26-05-03 00:16

Det ville være fint om du lukkede spørgsmålet

hilsen

mccracken

Kommentar
Fra : kattegat

Dato : 26-05-03 23:16

hej hej flere har bedt mig lukke mit spørgsmål, men jeg har ikke fået nogen svar endnu, så hvorfor skal det lukkes.( Og hvordan gøres det ?) hilsen kattegat.

Kommentar
Fra : siavash_t_m

Dato : 20-02-04 15:03

Hej Peter

Jeg har lige set din mail, idet jeg var på nettet og søger denne model.
Jeg ejer en GS450L fra 1982 importeret fra Tyskland.
Du må bare kontakte mig hvis du stadigvæk har lyst til de.
mvh
Siavash T.