/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så er det GULD
Fra : refi
Vist : 849 gange
200 point
Dato : 26-01-08 19:39

De gjorde det sgu - selvom det en overgang var ulideligt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-01-08 19:39

Den kamp var da godt nok lige til at få mavepine af

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-01-08 19:41

Min kone forlod arenaen, flere gange, Svend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-08 19:49

Ja ja nu er det så guldet, de skal kæmpe om.

Men at Danmark fik straffe 3 sek. før tid , det viste sig jo at være godt nok

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 210 point
Dato : 26-01-08 19:50

Det er underligt, for jeg interesserer mig egentlig ikke for boldspil, men som da jeg opdagede, da vi blev europamestre i fodbold, fandt jeg mig selv i en euforisk rus og ser mig selv udefra hoppe og danse, alt i mens uartikulerede og meget fremmede lyde strømmer ud af mig.

Det er først når vi har en virkelig placering i sigte jeg reagerer, blir interesseret og blir lisså åndsvag som de fleste andre danskere.

Meget tankevækkende

Men okay, så kan de kroatere lige få en røvfuld, så er der rådhuspandekager......Uhmmmmmmmm

Kommentar
Fra : MicroAFA

Dato : 26-01-08 19:52

ja det var bare super vi må håbe det går bedre i morgen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-01-08 19:56

Ja men vi har jo tidligere i denne turnering banket/slået Kroatien, så mon ikke det også kan ske i morgen.

Rådhuspandekager, dem gad jeg godt smage. Hvem skal jeg slå/banke for at blive indstillet

Kommentar
Fra : Nesdam143

Dato : 26-01-08 19:56

skide godt

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 26-01-08 20:16

jaaaa jeg tror også rådhus pandekagerne er hjemme jeg er heller ikke den store håndbold fan !!!! men når det er holdsport på det plan så gynger jeg også med , får nerver på , og råber og traller . jeg var lige over ved genboen da der blev dømt straffekast og jeg råbte så højt at katten gemte sig hihi, ja for pokker det var da godt gået.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-01-08 20:45

Blev hun ikke slået ud i 3. runde ??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-01-08 21:02

Her i grænselandet er der nok lidt ekstra adrenalin på når vi spiller mod tyskerne...

Min kone har arbejdet 20 år i Flensborg, og jeg arbejder i en afdeling med 6 danskere og 9 tyskere, så dejligt at hilse på dem på mandag.

Ikke helt som i 1992, men næsten;
dengang kom en fodbold tilhænger vandrende her med en dybfrost kylling lige taget op af fryseren,
det var den tyske ørn...

Nu må vi lige gøre det færdigt mod Kroaterne, Svend

Kommentar
Fra : Skaggi

Dato : 26-01-08 21:34

JA SÅDAN

Nu må vi jo så bare vise de kroater at sidste gang ikke var Held.........

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-01-08 21:58

opskrift:
Rådhuspandekager:

Ingredienser
75 g mel
4 æg
4 dl mælk
1 appelsin
Kornene fra 1 stang vanille
salt
sukker
smør til stegning

1 liter fløde 13%
100 g sukker
6 æggeblommer
85 g cremepulver
1-2 appelsiner
1 lille glas abrikosmarmelade
75-100 g mandler
orangelikør
1 dl smuttede, hakkede mandler

Annonce:
Prøv en kasse fra Aarstiderne og få en god start på det nye år. Vælg din kasse her.

Fremgangsmåde
Pandekager:
Pisk melet helt glat med æggene. Smelt smørret og pisk det i. Mælken røres i. Smag til med reven skal af appelsin, vanille, lidt salt og sukker.
Kom lidt smør på en pande, ca. 18 cm i diameter, og bag den første pandekage. Herefter er det ikke nødvendigt at komme yderligere smør på panden.

Appelsincreme:
Pisk 2 dl af fløden med halvdelen af sukkeret (50 g) samt æggeblommerne og cremepulveret.
Kog fløden og resten af sukkeret op i en gryde og pisk dette lidt ad gangen i æggemassen.
Hæld alt tilbage i gryden og kog det godt igennem.
Lad det køle helt af og bland det derefter varsomt med rigelig reven skal af appelsin samt orangelikør efter smag.
Sprøjt eller læg en god stribe creme på hver af de kolde pandekager. Rul pandekagerne sammen og læg dem i et fad.
Kog marmeladen igennem og stryg den med en pensel over pandekagerne. Drys med smuttede, hakkede mandler.
Pandekagerne serveres kolde

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-01-08 22:00

p.s. se bort fra annoncen midt på siden

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 26-01-08 22:03

Kolde pandekager - bvadr

Synes jeg nu ikke lige om.

Kommentar
Fra : skibonitten01

Dato : 26-01-08 22:13

HÅNDBOLDKAMPEN
Så gjorde de det kun havde håbet på,men det hoidt hårt til det sidste .Jeg har ellers næstenalt
altid ku intereseret mig for kvindehåndbold ,men det her har godt nok også skabt større i
lyst til også herrehåndbold .
Sådan en aflutning kan godt virke meget spændende,så min kone ser næsten aldrig
slutningen på så tætte opgør i kampene.
På det sportsmæssige er jeg mest til fodbold og følger alle hjemmekampe (1 div.)
så må der gættes hvor.
Lad os krydse fingre for at i morgen stå herrelandsholdet med guldet.

Med sportslig hilsen
skibonitten01 PØJ PØJ

intt
a

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 26-01-08 22:34

det er da godt at der er en rød knap på fjernbetjæningen , så man kan undgå at få ødelagt hele aftenen med den gang tidsspilde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-08 02:47

Hvornår spilles finalen? Dumt spørgsmål...... hehe måske, men man kan jo ikke vide alt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-01-08 08:20

Kl. 16:00 Klumme......

Men der er håndbold næsten HELE dagen - pauserne er til optankning

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-08 08:50

ja ja ja hele dagen.... jeg napper den kl. 16

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 27-01-08 17:37

Tak for svaret Klumme.

Vi snupper pandekagerne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-01-08 19:43

Så skal du dælme skynde dig hehehe Min reng.hjælp og jeg, har kun levnet een, men det er da din...if you vil ha den

Og tak for point