/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Fotos om til tegninger/video..
Fra : Junkboxs
Vist : 662 gange
100 point
Dato : 26-01-08 18:40

Er der nogen der kender et gratis program hvor man kan få fotos til at ligne blyant tegnede tegninger? skal kun bruge det i en uge så en demo er ok.

Og et program til at optage sin computerskærm, så det bliver til en video. Har set flere på youtube.com kan lave sådan noget, men der er andrig nogen der svare mig på YT.com. vis der er nogen der kender sådan et gratis program, kunne i så ikke lige skrive.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 26-01-08 18:46
Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 26-01-08 18:57

Dette program kan ikke lave video i filmformat, men det kan lave noget der ligner i Macromedia Flash, Standalone EXE, PDF, PostScript, HTML.

Du kan jo kigge på det, der er en lille prøve på siden.

http://debugmode.com/wink/

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-01-08 19:17

Det er der en del grafikprogrammer, som har denne funktion.
Irfanview kan en del af denne slags effekter, og kan hentes gratis mange steder.
Søg blot efter Irfanview på nettet, så er der gevinst!

Kommentar
Fra : jonasmadsen

Dato : 26-01-08 19:23

www.pspvenner.dk konan side med et kanon program! brug det

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-01-08 19:28

jonasmadsen se her:
Citat
Dato : 26-01-08 18:46

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-01-08 21:18

Nu er det beskrevet hvordan du laver tegninger af fotos, her kommer så et link til et godt optage program: http://www.snapfiles.com/get/aviscreen.html prøv den

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 27-01-08 02:19

De er godt nok flotte på dette link men desværre ikke gratis.
http://ramstar.eroticillusions.com/#join

Godkendelse af svar
Fra : Junkboxs

Dato : 16-02-08 00:38

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-02-08 07:47

selv tak