/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Ekstern HDD tilsluttet anlæg
Fra : Krassus
Vist : 904 gange
60 point
Dato : 26-01-08 17:36

Hej Jeg har købt en ekstern Harddisk
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=377902

Og jeg har et anlæg
http://www.hifi-tv.dk/artikel.asp?menuID=6&subMenuID=4&subSubMenuID=0&artikel=33

Anlægget burde kunne køre Mp3 over usb, som er min HDD's tilslutningsmetode. men anlægget kan ikke finde noget på usb porten jeg har prøvet at oprette en FAT32 partion på harddisken, men den kan stadig ikke findes... nogen gode tip til hvordan jeg får de to enheder til at spille sammen?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 17:46

Udenfor dit spørgsmål

Læst på dit link...

Citat
Detaljer om producentens support:
Begrænset garanti 1 år
Totale kontraktperiode: 1 år
Type: Begrænset garanti

Den går ikke, i dag er der ALTID 2 års gældende garanti...

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/3/

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-01-08 19:42

Citat
Component udgange samt en USB indgang til mp3-afspillere så musikken kan afspilles over systemets højtalere

ææ den usb er en indgang til en mp3-afspillere, så den kan jo ikke spille fra en usb hardisk.

Hvis jeg lige har forstået det rigtig d.s.v

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 26-01-08 19:47

Det er en Ekstern harddisk der tilsluttes din computer via usb 2.0

Man kan tilslutte en mp3 afspiller der bruger usb til anlægget, hvorfor kan jeg så ikke tilslutte en harddisk der bruger usb til ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-08 20:53

Fordi det er en harddisk og ikke en Mp3 AFspiller.

Kommentar
Fra : Krassus

Dato : 26-01-08 20:56

Det virker jo på samme måde?
Mp3 afspilleren er jo bare en flash disk? Du kan jo også sagtens få en flash disk med 30gb?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-08 20:59

Er du stædig?

Slut harddisken til din pc og hør al den gode Mp3 musik du har og slut så din Mp3 afspiller til musikanlægget. Så virker alt.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-01-08 21:25

En mp3 plader har en indbygget afspiller "styresystem" det har din hardisk ikke!!!!!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-08 21:26

Og tænk lige på at harddisken kræver et program på din PC for at kunne afspille.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-01-08 21:26

ups skulle stå

En mp3 afspiller har en indbygget afspiller "styresystem" det har din hardisk ikke!!!!!!

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 27-01-08 00:07

man kan selvfølgelig IKKE tilslutte en hd med usb til den,
det skal være en usbnøgle /stick
den har jo ingen driver til en usb hd.

jeg har lige købt denne her : http://www.lacie.com/dk/products/product.htm?pid=10993
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=399289
den sluttes bare til tvet og anlæget (optisk) og styres med fjernbetjæningen

det virker bare
mvh Mad-Nuser