/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Igen igen-test
Fra : Manse9933
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 26-01-08 16:47

Er der ikke en/nogle der lige gider at teste
playeren nede på siden>
http://manse9933.dk/un_sider/flash_shows/video_index.htm
Problmet er at jeg slås lidt med buffer indstillingen
på playeren,på min pc kører det upåklageligt men
min søn siger den buffer i et godt stykke tid
når han klikker på en video indgang(efter den har loadet playlisten,det kan der ikke gøres noget ved)
Hans forbindelse er 1.5 Mbit ned og så vil
jeg se om det er hans 3G(trådløs) forbindelse der er for sløv,bare en eller anden der kører under 2Mbit ned.
Min forbindelse er så stor at jeg ikke kan teste de lave hastigheder.
Jeg har prøvet at sætte buffer tiden ned,men han syntes
stadig den buffer for længe,det er måske hans forbindelse der er problemet.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 16:47

store stamme dag i dag

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 16:48

problemet

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 16:51

og sætter jeg bufferen for lav så begynder den selvføgeli at buffer midt i videoen.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 26-01-08 16:55

Hvis det blot er den hjemmeside, kan det vel ikke betale sig at gøre så meget ud af det...!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 16:58

øøøøøee,mig ikke forstå?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:00

Nå,det er en af mine egne undersider,og jeg indstiller bufferen i coden på siden.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:03

den skal helst kunne kører med mindre hastigheder end min egen,
jeg skal lige ramme de rigtige parametere for hurtige og langsomere forbindelser.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-01-08 17:06

Næh, den kører glidende i samtlige 3min42sek uden at buffe overhovedet - så den er fin nok.
Sød pige forresten.
Men du skal udvide den blå ramme !!!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-01-08 17:10

Misforstod spørgsmålet !!!
Den nederste video buffer ca 5 sek, så det er vel til at leve med.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:10

brokke44,det er den player der er lidt nede på siden du kommer direkte ind på,hvad er der galt med den blå ramme,
hos mig er den lige så bred/stor som de andre,jeg går lige ind i css filen og ser om den er mindre end de andre.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:17

Citat
Men du skal udvide den blå ramme !!!

Jeg var inde og kigge på den blå ramme og den ser ud til at have
samme bredde som de andre.
5 sek er normalt/fint,hvor hurtig er din forbindelse(ned?)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 17:19

Citat
Sød pige forresten.

Vis det er Micki du mener så jep,vi er gået hend og blevet online venner.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-01-08 18:24

Jeg kører 4096 kbit/sek - bor på landet - langt ude.

Når du klikker på dejlige Micki, er rammen, hvor du har placeret playeren for smal, idet link til de forskellige Mickivideoer overlapper den blå ramme - ihvert fald i min opløsning 1024x768

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 18:34
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 26-01-08 18:36

ja hun ligner ikke en på 29 år,videoerne blev optaget i 2007,de første,28år.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-01-08 18:42

Citat
hjalp det?

Jep - perfekt.

Hvis man ikke var lykkelig gift kunne man godt blive lidt småmisundelig på det onlinevenskab.
Men sådan er vi ikke, vel ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-01-08 18:45

Ikki noget for mig, det går simmelhen så langsom at jeg blev nødt til at checke at min flashplayer virkede, nogle film kører nogenlunde, de fleste hakker og to bliver aldrig færdige (over fem minutter) med at læse ind, næh jeg hoppede over på http://www.youtube.com/mickipedia der kan jeg være med

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-08 18:46

ps. Interessant side iøvrigt, den vil jeg besøge igen, når du er kommet lidt længere med den.

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 03:51

Tak for brokken brokke44.
o.v.n tøm dine internet temp filer.

Rå hygge

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 03:54

o.v.n,hvor hurtig er din forbindelse? (ned)

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 03:58

Citat
småmisundelig på det onlinevenskab.
Men sådan er vi ikke, vel ?

Hun er på alder med min søn og jeg er ikke børne lokker i

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-08 04:17

Min forbindelse er 128 - 1020 er noget i den retning, og brokke44 bor ikke langt ude på landet, når man kan køre 4.096 kb/sek, men det gør jeg, bor meget langt, langt ude, TDC som er de eneste som vil levere internet til mig, siger at jeg ikke kan få større hastighed så indtil om mange år, at fiberkabler kommer her forbi, vil jeg kun engang imellem kigge indenfor hos dig, din side er simpelhen for tung

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-08 04:19

Til gengæld holder forbindelsen hvad de lover, forskellige hastigsheds tests viser alle næsten 100% hastighed altid og hver gang god weekend

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 04:44

Har du prøvet med 3 super G trådløs (tlf modem)op
til 3 Mbit,det har min søn og han har ikke problemer
med min side( kun med videoer i mylder tiden),de tilbyder det efterhånden alle sammen.
Og tak i lige måde.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 04:46

(tlf modem) USB

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-08 04:50

Citat
Har du prøvet med 3 super G trådløs
nej jeg skal ikke nyde noget så længe det er forbrugsafregnet, lad dem komme med en fast pris, så jeg har noget at forholde mig til

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 04:50
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 04:51

Citat
forbrugsafregnet

Det er det ikke mere det er flatrate,min søn har frit forbrug.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 04:53
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 04:55

Frit forbrug inkluderet i Danmark

Man skal bare sørge for at låse det til udbyderens net
så man ikke roamer over på et dyrer net,f.eks vis man rejser med det eller bor ved grænserne til udlandet.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-01-08 05:02
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-01-08 14:22

Citat
Hun er på alder med min søn og jeg er ikke børne lokker

Det er jeg heller ikke - men skønhed fornægter sig ikke - heller ikke i vores alder.
Citat
og brokke44 bor ikke langt ude på landet

Jo, det gør jeg og har kæmpet med TDC i 2 år for at få en ordentlig forbindelse, som in mente er en forretningsforbindelse (hjemmearbejdsplads). Den er naturligvis ikke forbrugsafregnet, men er en flatrate med en fornuftig rabat på telefon.
Citat
Tak for brokken brokke44

Selv tak - "vil du i verden frem, så BROK"

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-01-08 08:07

Så skulle buffer problemet være løst (test)nu skulle
o.v.n også kunne være med