/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
køb af ny pc
Fra : ladieoffheart
Vist : 413 gange
20 point
Dato : 26-01-08 16:20

findes der en side der kan fortælle hvad mærke der er bedst? Et sted hvor man kan blive guidet? har hørt AMD skal man holde sig fra?Og hvad er det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-01-08 16:40

Citat
findes der en side der kan fortælle hvad mærke der er bedst

Ja - det gør de ALLE

De lever af at sælge .......

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-01-08 16:54

Bedst til hvad?
Du må fortælle lidt om hvad du skal bruge den til, og hvad du vil ofre.

Stationær, bærbar; kontorarbejde, spil eller net som som her, der er mange muligheder/behov...
Hilsen Svend

Kommentar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 16:55

hahaha ja netop og det bliver jeg ikke klogere af

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 30 point
Dato : 26-01-08 17:03

Den mest brugte oversigt når man vil købe ny PC:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listsubcategories.asp?ID=1

For nogle computere er der også angivet test resultater, Svend

Kommentar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 17:05

jeg skal bruge en stationær.(kun tårn)Skal kunne spilles på.os de mere avencerede spil og ikke lige blive for lille sådan lige med det samme. det skal være en god kvalitet. der skal være dvd brænder.være plads til en masse billeder m.m. vil ofre mellem 5-6000kr

Kommentar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 17:08

har kikket på edbpriser men syntes der er alt for mange at vælge imellem det er en jungle når en pc kan samsættes på så mange måder. men tak nok mere det med testresultat jeg godt kunne bruge

Godkendelse af svar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 17:15

Tak for svaret svendgiversen.jeg skal bruge en stationær (kun tårn) skal kunne spilles på os de mere avancerede spil og ikke lige blive for lille de først år. der skal være dvd brænder. og rigelig med plads til billeder musik m.m .det skal være et anerkendt mærke af god kvalitet. vil ofre max 6000kr

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-01-08 17:19

Selv tak,
nok lidt tidligt du lukkede, du kunne sikkert have fået yderligere hjælp, Svend

Kommentar
Fra : ladieoffheart

Dato : 26-01-08 17:21

øhhh ja kender ikke denne side....var ikke klar over jeg havde lukket men forsøger gerne igen