/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
ocorner!!!!!!
Fra : chaufrat
Vist : 560 gange
200 point
Dato : 26-01-08 14:09

Her er de point som rettelig er dine.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 26-01-08 14:26

Tak,
Dejlig at kunne hjælp.

Accepteret svar
Fra : ocorner

Modtaget 210 point
Dato : 26-01-08 14:29

Men du må da gerne beholde dem, går ikke så meget op i Point, men mere glæden ved at hjælpe.

Godkendelse af svar
Fra : chaufrat

Dato : 26-01-08 14:40

Tak for svaret ocorner.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 26-01-08 14:46

Jeg går heller ikke op i det med at tjene point! Synes som dig, at det er det vigtigste at hjælpe så godt som man nu kan.
Jeg skrev kun mit indlæg fordi jeg havde siddet med det samme problem i windows mail. Et af mange og ville blot fortælle at dit tip virkede.

God weekend.

MVH chaufrat