/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Fotoalbum
Fra : palmgren1
Vist : 535 gange
85 point
Dato : 26-01-08 13:47

Hej
Hvordan laver jeg et fotoalbum som man kan blade i (sådan som på 123 hjemmeside)
Det skal helst ikke koster noget!
Er der nogle der ved hvor jeg kan download sådan et?

Hilsen palmgren1

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 13:54

Du kan downloade gratis et rigtig godt program her...

http://picasa.dk/

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 13:55

Download Picasa Gratis

Picasa er et gratis billedprogram som er udviklet af Google.
Picasa går ind og finder dine billeder på computere, organisere dem efter dato, med mapper som ligner de billeder som du har taget så de er nemme at finde.
Det hele foregår med det enkle træk og slip princip, som får det hele til at gå som en leg.
Udover at organisere dine billeder, er det også blevet utrolig nemt at printe, e-maile, brænde og sætte dine billeder ind på din egen blog.
Så der er ingen grund til at lade være, med at downloade programmet som som sagt er helt gratis " Hent Googles billedsoftware"

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 14:03

Ved du egentlig hvad du søger efter?

Du har jo allerede fået flere svar på det samme spørgsmål kan jeg se og gav denne melding:

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-01-08 14:19

Jeg syntes det er en hån mod os brugere at du annullerer et spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg115947.aspx om det samme emne uden så meget som at komme med en kommentar - hvad havde du tænkt dig ??? Du glemmer vist helt at vi har brugt tid på dig.

Nix hjælp herfra mere selvom jeg har flere andre albums der kan bruges på en hjemmeside.

//bentjuul

Kommentar
Fra : palmgren1

Dato : 26-01-08 15:10

Grunden til at jeg annullerer et spørgsmål var at jeg ikke var sikker på folk viste hvad jeg søgte.
så sorry hvis nogle føler at jeg har pisse på dem,det var ikke min plan.
Håber da sadig at jeg kan få hjælpher inde.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 15:30

Citat
Grunden til at jeg annullerer et spørgsmål var at jeg ikke var sikker på folk viste hvad jeg søgte.

Netop hvad jeg spurgte dig om...

Så var der da en ekstra god grund til at uddybe netop hvad du søgte efter!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-01-08 16:16

Når jeg ser på de 11 sprg. du har annulleret er det efter samme recept - ikke en kommentar, - du er ikke værd at hjælpe.