/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
værktøjslinie avanceret
Fra : Jerrik
Vist : 529 gange
200 point
Dato : 26-01-08 07:38

Der er sket noget besynderligt i min Outlook 2003:
Værktøjslinien: 'avanceret' forsvinder ved genstart af programmet.

- Jerrik -

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-01-08 09:41

Hvis avanceret værktøjslinie er markeret, når du lukker ned, burde den være der, når du åbner programmet igen.
Hvis ikke, kan der være fejl i programmet, og du kunne eventuelt geninstallere.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 26-01-08 11:01

Du kunne prøve med en opdatering af programmet - jeg havde nogle andre problemer som blev rettet af opdateringen, så måske ......................

Clou

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 26-01-08 18:59

Så har jeg prøvet at rette fejl og gendanne genveje, som 'clou' har foreslået, og geninstalleret som 'brokke 44' har jeg også prøvet, men der skete ikke det ønskede: avanceret værktøjslinie er fortsat fraværende ved genstart af programmet.
Jeg har en mistanke til en indstilling eller lås i registreringsdatabasen, men er lidt usikker på hvor den kan være, og hvordan den eventuelt rettes. øv øv øv

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-01-08 00:16

Mystisk !

Hvis du klikker på "vis" "værktøjslinjer" derefter "tilpas" - faneblad "værktøjslinjer".
Er der et fluebensfelt for avanceret der ? Hvis ikke skal det etableres eller hvis det ikke er markeret skal det markeres.

Det skal sgu' virke !!!

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 27-01-08 07:35

Jeg klikker på "vis" "værktøjslinjer" derefter "tilpas" - faneblad "værktøjslinjer".
og der er et fluebensfelt for avanceret der!
Det er jo det jeg markerer, men ved genstart af outlook er det ikke markeret igen!
Jeg synes osse at det skal virke, men det er jo det der er problemet!

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-01-08 14:38

Det fatter jeg ikke en hujende af.

Har du kørt update på din outlook ?

Kommentar
Fra : Jerrik

Dato : 28-01-08 07:21

Der er kørt update, jeg har også forsøgt at "rette" i registreringsdatabasen (der var engang, hvor jeg ikke kunne ændre på "Outlook i dag" men der var indstillingerne, som de skulle være) Det var noget med en DWORDværdi!
ØV -ØV ØV-
Jeg kan ikke lige 'knække' denne.
(Alle Menuerne ser lidt ud som Proceslinien, når den er ikke låst: Der er tre til fire lodrette punkter over hinanden, så man kan flytte menuerne rundt mellem hinanden - men det er måske bare standard?)

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-01-08 09:37

Jeg går ud fra, at alle symboler er markeret, når du trykker på den "pil nedad", der er for enden af din avancerede værktøjslinie - "tilføj eller fjern knapper" - "avanceret".

Jeg må give op og håber du får svar af en ekspert.