/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail fejlvisnig i I.E.7
Fra : o.v.n.
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 26-01-08 01:05

Min hotmail er umulig at læse i Internet Explorer 7, på den ene af mine computere, computeren kører med XP pro og er fuld opdateret, jeg har slettet ,midlertidige filer og cookies, ryddet op med TweakNow RegCleaner og Diskoprydnig, jeg har ikke flere ideer, er der nogen af jer som har et forslag? Vil lige tilføje at hotmail er den eneste hvor jeg har oplevet noget lignende, ved at klikke på linket nedenunder kan i se den umulige side: http://peecee.dk/upload/view/9311

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 110 point
Dato : 26-01-08 01:39

O.v.n.ævnte side viser nogle skruer, ikke noget ang. hotmail...?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-01-08 01:50

øv der mangler et 5 tal, prøv at sætte 5 bagved og se så det rigtige billede

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-01-08 01:54

Tak for svaret iah. Jeg fandt selv ud af, at jeg manglede Shockwave Player og Macromedia Flash Player, det hjalp at få disse playere, du får pointene de skulle jo helst ikke gå til spilde

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 02:07

1 siger da så møj manne tak for æ points...

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-01-08 02:09

+ 5 så kom det rette billede frem ja...