/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Ellipse træningsmaskine
Fra : Bakuda21
Vist : 816 gange
200 point
Dato : 25-01-08 23:23

Hej

Jeg står her og skal have fat på en ellipse træningsmaskine, da min gamle er ved at falde fra hinnanden. det er en orbitrek fra tvins. Den holdt ikke længe, og var lidt nogen skrammel

Jeg har så kigget på denne side http://www.jyskfitness.dk/shop/crosstrainere-74c1.html
og overvejer lidt at købe "Kettler Verso 307"

Er jeg så heldig at der måske er nogen der kender noget til denne :)

Eller er der nogen der kan anbefale en anden som er bedre til samme pris?

Tak
Bakuda

Accepteret svar
Fra : Postigj

Modtaget 200 point
Dato : 26-01-08 10:31

Hejsan

Kettler er et udemærket produkt, tysk kvalitet.

De giver 3 års garanti, så du kan roligt købe den.

Men kig på andre netshops, den må kunne findes billigere i Danmark

Godkendelse af svar
Fra : Bakuda21

Dato : 27-01-08 22:50

Tak for svaret Postigj.