/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
shu-bi-dua
Fra : finn38
Vist : 478 gange
40 point
Dato : 17-02-03 09:20

er der nogen der ved hvor jeg kan finde alle 17cder med shu-bi-dua på nettet eller andre steder har prøvet kazaa og limewire der er ikke de første cder på hilsen finn38.mail adresse.finn.lau@adslhome.dk

Accepteret svar
Fra : philipf

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-03 10:29
Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 17-02-03 17:35

Du mener at hente dem i MP3 format, ikke? Prøv med overnet, den er untraceable.... www.edonkey.dk

Kommentar
Fra : finn38

Dato : 18-02-03 13:46

ikke noget på overnet eller edonkey.dk men ellers tak for hjælpen,søger stadig efter et sted og hente shubiduas 17 cder ikke nogen der kender en god side eller serve hvor jeg kan downloade det

Kommentar
Fra : angel1981

Dato : 18-02-03 18:41

er der nogen der ved hvor man kan finde tekster noder/accoder til dansk musik????

Kommentar
Fra : 987654

Dato : 18-02-03 22:23

Du kan jo prøve at låne dem på biblioteket www.kkb.bib.dk ,

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 19-02-03 21:29

Du kunne jo også købe dem på lovlig vis i en musikforretning i stedet for at være med til at dræbe musikindustrien ved at downloade mp3.
Edonkey brugere skal være meget forsigtige i denne tid. En stor del af dem der bruger programmet får et besøg af myndighederne da man nemt kan spores pr. IP.
Brugere af kazaa og lign. programmer skal heller ikke føle sig for sikre efterhånden. Der vil i det følgende år blive sat mange resurcer ind på at opspore folk via IP.
Hvis man endelig skal downloade så slå jeres Sharing af filer fra...

Godkendelse af svar
Fra : finn38

Dato : 20-02-03 07:52

Tak for svaret philipf.