/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kalender forsvundet
Fra : Smokei
Vist : 1737 gange
50 point
Dato : 25-01-08 16:50

Hej
Een af mine venner kører Vista. Desværre er kalender Gatgets i sidepanelet forsvundet.
Hvor mon finder man den igen. Vi er med på det med X i hjørnet men det er også væk i
det som popper op med de gatgets der er tilrådig. Der også en mulighed der, at man kan
hente flere gatgets men??
Hilsen Smokei

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-08 16:59

Du skulle kunne højreklikke på det område, hvor den skulle ligge og klikke tilføj gadgets

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-08 17:00

Lige hurtig nok :)

Og så vælge kalenderen der.

Evt nede i højre hjørne af skærmen skal der være et ikon der hedder sidepanel, der kan du også klikke, enten venstre/højre og så tilføje den derfra.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 25-01-08 17:04

Der burde være et icon nede ved "klokken", hvor der vises"Google Desktop" når du holder musen henover. Tryk på det, og vælg "Floating Deskbar", så kommer muligheden frem igen hvor du kan få det hele synligt igen.
MVH Akle

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 25-01-08 17:06

Til Jimmy17

Yes det har jeg prøvet. Så kan man tilføje flere Gatsets. Så kommder det op på skærmen med
1 side med Gatsets, men den er ikke der.

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-08 17:55

Okay. Skriver lige senere når jeg kommer hjem så kan jeg tjekke på min egen

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 25-01-08 18:47

Tryk på knappen find flere gadgets hos microsoft(hedder noget lig. kører ikke selv vista) og hent den igen

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-08 18:48

Så er jeg tilbage.

Vis skrivebord. Højreklik på sidepanel -> Tilføj gadgets
Eller Nederst i højre hjørne højreklik på ikonet windows sidepanel -> tilføj gadgets

Så i den menu du kommer ind i, der skulle gerne ligge kalender.
Samt ur, diasshow og masse andre ting.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-01-08 18:48

Jeg mener at have set min søn kan bestemme om sidemenue skal være eller ikke nede i start i venstre side altså der du også lukker ned eller dvale osv

Mvh SunrFisk

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 25-01-08 19:05

Ja, det er rigtigt, man kan selv flytte den, kan vist også have flere.
Men som standart ligger den i højre side

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 50 point
Dato : 25-01-08 20:48

Men du skal downloade den nye...2008 "hvornår" version 4.13

Godkendelse af svar
Fra : Smokei

Dato : 26-01-08 23:29

Tak for svaret yearhouse.