/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IE 7 flyt adressefelt
Fra : Nikolaus
Vist : 644 gange
50 point
Dato : 25-01-08 09:38

Hejsa,

Hvordan løser jeg lige den her; adresselinien i min IE 7 har på en eller anden mystisk vis, ændret plads med menulinien, således at menulinien nu roder rundt nede blandt Hyperlinks og adressefeltet står placeret helt øverst i vinduet.

Hvordan får jeg frigjort adressefeltet og byttet plads med menulinien?

nikolaus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-08 09:54

hvis du har kunnet flytte rundt på dem så kan du få rettet det ved at sætte curseren på de stiplede linjer i højre side og trække op eller ned som du vil - bagefter så højreklik på værktøjslinjen og sæt flueben i lås værktøjslinjerne så sker det ikke igen

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 25-01-08 10:10

Hvis det ikke lykkes som mirit foreslår så gendan. Så får du løst dit problem.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 25-01-08 10:24

Tak for jeres svar. Adressefeltet er låst og jeg kan ikke tilsyneladende frigøre det. De andre står med de stiplede linier og kan flyttes rundt. Jeg har forsøgt at reperere IE uden held

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 25-01-08 10:37

Har du prøvet at gendanne? Hvis du finder et gendannelsespunkt fra i går eller senere så skulle du da kunne gendanne din pc til det den var indstillet til på det tidspunkt.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 25-01-08 10:42

Hej igen! Hvis alt er prøvet så ville jeg gå i tilføj/slet programmer og slette IE7 og så geninstallere IE7 fra microsoft.dk.

MVH chaufrat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-08 11:29

Citat
Adressefeltet er låst
.. lås det op

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-01-08 09:47

Jeg mener at ku' huske, at man IKKE kan flytte adresselinjen i IE7, som man kunne i IE5 og IE6, hvor den f.eks. kunne flyttes ned i bunden af skærmen hvis det skulle være. Den vil i IE7 ALTID stå øverst. Så er du sikker på, at det ikke var da du opgraderede fra IE6 til IE7 at det 'skete'?

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 26-01-08 09:50

..og dog: http://support.microsoft.com/kb/930645/da

..men du ska' ind og rode i registreringsdatabasen ...så pas på !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-08 10:43

tjaeeh molo - ved at rode med reg.basen kan det lade sig gøre - synes heller ikke jeg har kunnet flytte på den i IE7 - dog - er lige nu ikke hjemme og sidder og glor på to maskiner - begge ens i opsætning osv - men den ene har adresselinjen UNDER værktøjslinjer

INGEN her har rodet med reg.basen på noget tidspunkt - hmmm ?

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 27-01-08 11:22

Jo jo - den er go nok. Det lykkedes at flytte adr.feltet ned og menulinien op ved at følge microsofts vejledning. Tusinde tak molokyle

Godkendelse af svar
Fra : Nikolaus

Dato : 27-01-08 11:23

Tak for svaret molokyle

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-08 14:01

Velbekommelse

</MOLOKYLE>