/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Acido
Fra : Sorato
Vist : 928 gange
50 point
Dato : 25-01-08 02:18

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig lidt om konsistensen af Acido og hvordan det smager?

---

I behøver ikke skrive noget om hvad det er. Det har jeg helt styr på.
http://www.helsebasen.dk/product.asp?product=2209

Citat: "Den tyktflydende konsistens varierer en smule over året - afhængig af jerseykøernes ydelse og foder..."
Umiddelbart syntes jeg heller ikke det lyder videre tiltalende med denne variation.

Kommentar
Fra : Sorato

Dato : 25-01-08 02:20

Okay, det med konsistensen har jeg jo sådan set allerede selv svaret på. Men tænker på; hvordan er den for det meste?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-01-08 09:41

Køb og smag
andre kan vel ikke fortælle om du finder den god.

Kommentar
Fra : Sorato

Dato : 26-01-08 01:45

Næh ..., men det kunne jo være at smagen kunne sammenlignes med noget andet ...!

Men glem det. Jeg finder ud af det på anden vis, arrogante røvhul!

Annuller spørgsmålet
Fra : Sorato

Dato : 26-01-08 01:46

.