/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
hvilken Crosser?
Fra : Nick10
Vist : 818 gange
40 point
Dato : 24-01-08 21:26

Jeg har besluttet mig for at købe en Crosser da jeg har fået plads til at køre på den: D
Jeg har ikke erfaring med at køre på Crosser men har dog kørt lidt Atv, Jeg skal køre primært på en mark med nogle små hop. Hvilke specifikationer skal jeg kigge efter? evt. links til gode forhandlere.

Nick 10

Kommentar
Fra : egoland

Dato : 29-01-08 17:04

Kommer meget an på dit ambitionsnivau. En kineser på 250cc fra fx www.kinastumper.dk kunne måske være noget, men forvent ikke den store holdbarhed. Eller en aflagt suzuki fra www.dba.dk kunne måske også være noget?

Kommentar
Fra : Friborg71

Dato : 30-01-08 16:06

Har selv 2 500 kubik crossere, men meld dig ind i cross klub som start, der er næsten maskiner tilsalg. Husk panser

Accepteret svar
Fra : moselund5

Modtaget 20 point
Dato : 01-02-08 20:47

Hejsa Nick
hvor gammel er du og hvor høj er du??
Jeg vil anbefale dig at købe en brugt japaner i rimelig stand. Den kan du altid få stumper til og den holder også prisen bedst når du skal af med den igen. Hvad er der ved at have in kineser, og første gang noget går i stykker kan du komme til at holde stille i månedsvis, og du får ikke en s... for dem brugt...

Godkendelse af svar
Fra : Nick10

Dato : 01-02-08 20:49

Tak for svaret moselund5.