/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gratis Glamour
Fra : lham
Vist : 954 gange
200 point
Dato : 24-01-08 18:46

Serien Glamour forsvandt for et par år siden fra kanal 2. Er pt på kanal 4.
Har ikke adgang til andet end de 3 danske gratis kanaler via antenne.
Serien sendes i 140 lande -hvor finder jeg den gratis på internettet ? ( ikke kun spots -hele afsnit og nye tak ) ?

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 100 point
Dato : 24-01-08 20:07

desvære du kan ikke se på gratis kanaler.......

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 24-01-08 20:07

Det har jeg selv prøve før

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-01-08 21:06

Du kan prøve at kigge her(har ikke selv set efter,der er sgu for mange),men hvis den ikke er her,så tror jeg ikke at du kan finde serien nogen steder,her er ellers alt bla.

Criminal Minds
Cold Case
Charmed
CSI Miami
Criminal Minds
Dawson's Creek
NCIS

osv osv

http://www.peekvid.com/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 24-01-08 21:16

Men hvis du ved hvad for nogle kanaler den sender serien,så kunne det være at du kunne se serien på en af disse kanaler

http://beeline.tv/

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-01-08 07:13

Som skrevet ved jeg kanal 4 sender serien-det ser jo skidt ud med gratismuligheder , måske nogen der ved om mininum hardware krav og abonnement for at kunne modtage kanal 4 (ikke adgang til kabel tv -pt ikke parabol/sattelit udstyr )

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-01-08 10:56

Prøv at læse mere her. Hvis du scroller, kommer der også noget om installationsmuligheder.

http://www.canaldigital.dk/templates/productsfront____4142.aspx

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 22-04-08 09:10

Tak for svaret pk2dk99.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-04-08 16:53

tak