/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
forsvundne sider
Fra : mikmeier48
Vist : 1019 gange
300 point
Dato : 24-01-08 14:11

Jeg er kommet i den situation, at jeg har fået slettet nogle sider, både på nettet og på computeren.
Derfor søger jeg lidt hjælp, da jeg mener at man kan søge efter gamle sider på nettet.
Er der nogen der ved om dette kan lade sig gøre og hvordan?

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 24-01-08 14:21

Denne tager et øjebliksbillede af visse sider, dog langtfra alle eller regelmæssigt

http://www.archive.org/web/web.php

Ziggy99

Kommentar
Fra : Webtytte

Dato : 24-01-08 16:43

Hvis de hjemmesider du har haft ligger hos en ekstern udbyder, kan det evt. tænkes at der er taget backup af dem inden du har nået at slette.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 24-01-08 17:11

Hvis du har haft nogle sider liggende på din computer - kan du mange gange finde dem på Google Desktop - selv om du har slettet dem.
Du skal selvfølgelig indstallere Google Desktop, hvis du ikke allerede har det.
Jeg fandt ved et tilfælde ud af, at der stadig var kopi af ting skrevet på bl.a. Word, af e-mails, billeder, som jeg troede at der var slettet for længe siden. Alt sidder jo på din harddisk - og Google Desktop kan finde det meste.
Hilsen
Birthe/Mulle

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 24-01-08 17:50

Hej Birteh/Mulle
Tak for tippet,men hvodan søger man?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 24-01-08 18:31

Et program til at gendanne slettede filer på pc

http://www.pcworld.dk/download/66/1566

Accepteret svar
Fra : Olesen-50

Modtaget 300 point
Dato : 24-01-08 18:35

Endnu et program til at finde slettede filer på pc

http://www.recovermyfiles.com/

og denne er nok det bedste program af dem alle

http://www.pcinspector.de/Sites/file_recovery/info.htm?language=1

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 24-01-08 20:56

http://desktop.google.com/da/?utm_campaign=da&utm_source=da-ha-ww-google&utm_medium=ha&utm_term=google%20desktop

Herfra kan du indstallere Google Desktop. Du kan vælge at have den som startside - når du leder efter noget på din computer, bruger du søgelinjen - som hvis du ellers søger på Google - men istedet for at søge på Nettet, så klikker du på Desktop. Så finder du let, hvad du har på din computer. Desuden kan du mange gange finde ting, der er blevet slettet, men Google finder dem alligevel på din harddisk.

Men måske er de programmer som Olesen-50 nævner bedre. Jeg kender dem ikke, men har lige noteret mig dem - og vil downloade dem. De lyder lidt mere avanceret end Google. Men alligevel - Google Desktop er fin at have, når man skal lede efter noget.

Mulle/Birthe

Hilsen
Birthe

Godkendelse af svar
Fra : mikmeier48

Dato : 20-02-08 19:33

Tak for svaret Olesen-50.