/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Skift af videoredig. software
Fra : krestenklit
Vist : 637 gange
100 point
Dato : 24-01-08 00:53

Jeg bruger Pinnacle Studio 9.2 til videoredigering, men overvejer en opgradering eller skift til et andet program, som kan danne menuer men uden at for meget readymade krimskrams til menuerne.

Er der nogen som har et kommenteret tip?

...Gerne free-ware også.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 08:08

Kender ikke dit program og om hvad det kan men kender du Windows eget Moviemaker?? som automatisk er installeret på din maskine bla.ved opgradering med servisepack sp2 eller hvis du har wista

Mvh SuneFisk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-01-08 08:13

Jeg så lige dette program i et andet spørgsmål http://www.videospin.com/uk/?track=01_2008_UVideoSpinLaunch_DK måske det er noget??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-08 08:32

Ulead laver nogen super programmer....

Pinnacle har desværre den skavank at den mere eller mindre forsøger at overtage komputeren....

En opgradering er IKKE at tilråde da de nyere versioner giver flere en del nye problemer....

http://www.ulead.com/runme.htm

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-01-08 10:44

Min erfaring er også at Ulead er bedre. Det tager lidt tid at lære det rigtigt at kende. Men så virker det godt. Du kan downloadeen gratis prøveversion, som virker en begrænset tid.

Kommentar
Fra : Webtytte

Dato : 24-01-08 16:35

Nu er listen fra 2005, men det kan være at du stadig kan få noget inspiration til et stykke gratis video redigeringssoftware her: http://tv.isg.si/site/?q=node/873

Mvh
Webtytte

Kommentar
Fra : krestenklit

Dato : 28-01-08 12:01

Refi, er det din egen erfaring at fraråde opgradering?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-08 14:50

Til dels....

Brugte i starten Pinnacle - men den forsøgte stille og roligt at overtage ALT hvad der bare mindede om videofiler - det blev jeg ærlig talt lidt træt af...

Skiftede til Ulead og har været tilfreds siden..

Derudover er det foranlediget af alle de problemer "folk" har haft med de nyere versioner af Pinnacle...
De gamle versioner virker tilsyneladende MEGET bedre end de nye....

Men som sagt - jeg har aldrig haft problemer med Uleads produkter..

Godkendelse af svar
Fra : krestenklit

Dato : 28-01-08 15:41

Tak for svaret refi.

Venlig hilsen
krestenklit

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-01-08 16:06

Selv tak