/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
wmp film på dvd
Fra : CCjunior
Vist : 655 gange
200 point
Dato : 23-01-08 18:24

Jeg har lige prøvet at brænde et par windows media player film på en dvd skive.. men min dvd afspiller kan ikke læse dem..

skal de konverteres eller???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-08 18:30

DVD

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-01-08 18:37

ja, skarpt opseveret.. det står der nemmerlig... hehe..

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 23-01-08 19:34

Wmp er afspiller, hvilket format ligger filerne i?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-08 20:35

Så er det fordi du har brændt dem på et forkert medie (+-) din afspiller kan måske ikke klare det....

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 23-01-08 20:44

se om du kan buge den her til at konverter.

http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=dvd&prog=16090

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 23-01-08 20:51

Du skal konvertere filerne til et format som din DVD afspiller understøtter, se manual.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-01-08 00:00

Det er vel wmv filer der er tale om!? Prøv med Nero recode, det er ret let.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-08 08:27

Det hjælper jo ikke at bruge andre programmer hvis det er mediet der ikke passer....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 24-01-08 09:49

Mediet passer fint nok.. men man kan åbenbart ikke spille en wmp på min dvd afspiller..

jeg har fundet ud af at det jeg mangler er en velfungerende wmp to svcd converter..

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 24-01-08 12:52

Hmmm. Svært at finde noget i Freeware, prøv at se om du kan bruge denne

http://rbytes.net/software/free-video-converter-review/

Står lidt tvetydigt hvad den kan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-01-08 13:20

Der er ingen problemer hvis du omdanner filerne med Super: http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html hvis vælger VOB DVD Compliant så er det en ægte DVD du brænder, ellers omdan filerne til noget din DVD afspiller kan håndter, download link kan være svær at finde, jeg prøver her om den direkte link kan kopieres: http://download.softpedia.ro/dl/fa8b31efbd5c54252a9ab6e174a573b0/4798720e/100023696/software/MULTIMEDIA/VIDEO/ENCODER/SUPERsetup.exe

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 200 point
Dato : 24-01-08 13:35

En anden bruger ville gerne lære at bruge Super, derfor har jeg lavet en lille billed guide: http://www.kandu.dk/Tip17186.aspx du skal selvfølgelig vælge de formater du ønsker, og se bort fra at det er FLV filer som er grundlaget, WMV filer kan selvfølgelig også omdannes med Super som er gratis at hente og bruge

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 03-02-08 10:00

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-02-08 13:54

Selv tak, synes du ike at Super er uundværlig nu