/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kolde en
Fra : Sunowich
Vist : 681 gange
50 point
Dato : 22-01-08 20:16

Spørger pænt om hvoffor hvad syntes i
Sunowich (Superbruger)
Medlemsnummer : 130626
Superpoint : 47346
Medlemsdato : 09-12-2003
Seneste login : 22-01-2008

Profil Private indlæg Abonnementer Blackliste Historik
Private Indlæg Skriv indlæg Indlæg
Hvoffor!!!
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 19:46

--------------------------------------------------------------------------------
holder du dig ikke fra tippet når nu den arme dreng ku få en chance for lidt ros det sku da tarveligt du har jo givet ham ingenting en gang Buuuh

Svar
Fra :

Dato : 22-01-08 19:57

--------------------------------------------------------------------------------
Ros for hvad??

Tip skal vel bedømmes udfra relevans uanset hvem de placeres af, så skal vi ikke aftale, at jeg ikke fortæller dig hvad du skal gøre, og så blander du dig udenom hvad jeg foretager mig?

Svar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 20:05

--------------------------------------------------------------------------------
Ros nej endelig ikke Prøv og se hvornår han er meldt ind i Kandu så måske lige en chance inden han skal ædes Nej det syntes jeg ikke vi skal aftale Du Har jo svaret en gang men bare nak nogle -Børn- du velkommen til at give mig ingenting men husk man også har muligheden for at lade være at bedømme et tip og lade andre komme til. Det var var bare det jeg lie ville sige ellers skal jeg gerne lade dig i fred

Svar
Fra :

Dato : 22-01-08 20:08

--------------------------------------------------------------------------------
Tør øjnene

Jeg syntes det er et meget godt oplæg til er det sådan vi skal behandle hinanden ???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-01-08 20:41

Min mening er den, at jeg er lige ved at brække mig hver gang der er nogen der stille spørgsmålstegn ved andres bedømmelser af tip.

Det står folk frit for, om de mener et tip er godt eller noget L***

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 20:45

Citat
Jeg syntes det er et meget godt oplæg til er det sådan vi skal behandle hinanden ???

Som også bliver nævnt - det bestemmer VI vel selv....

Hvad syntes du ?????

Hvorfor skulle nye behandles anderledes end "gamle".......

Generelt bliver ALLE vel behandlet ordentligt - eller hvad ????

Da Kandu i den seneste tid er blevet "bombarderet" med direkte tåbelige spørgmål tyder noget på det ENTEN er dobbeltprofiler eller folk der er udelukket andre steder fra...

Men det KUNNE jo være rart at vide HVAD det egentlig er du henviser/hentyder til

Eller skal man selv "lede" ?????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-08 20:52

Den "unge mand" har så ikke helt fundet ud af kandu, og har stillet mig nogle spørgsmål om brugen, så jeg må indrømme, havde jeg haft mulighed for at bedømme hans tips, så havde han sq fået 5 *****

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 20:55

Refi prøv at kigge under fodbold

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 20:58

Jeg har ingen fodbold

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-08 21:03

Refi så må du bruge denne, den er godt nok gået lidt i stykker, men kan du ikke klare det med en gang gaffatape ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 21:05

Gaffatape har jeg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-01-08 21:13

Jeg var lige ved at give en masse stjerner. Men så kommer der nok mange tip af samme slags.............så ud igen uden at bedømme.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-08 21:35

Nogen kan stave og nogen kan spille fodbold, der er forhåbentligt plads til os alle...

Nu ved I så hvorfor jeg gav ham tre stjerner, efter at de to første svar var helt blanke.

Godt at vort unge fodbold tallent ikke også nævnte et yder fod side spark, en såkaldt "papagøje"...
Vanskelig både at stave og sparke, Svend

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-01-08 21:38

Sunowich lad vær at tage det personligt - selv et sted som Kandu tiltrækker simple personer som ikke er i stand til indse egen idioti ved at spamme "uskyldige" bruger med latterlige indlæg.

Keep up det indtil videre ufattelige gode humør......over and out

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-08 21:45

Så kan vi slappe af, drengen er gået i seng. Høflig ung mand, har lige sagt godnat

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-01-08 11:41

Et godt gammelt ord: Konduite.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 23-01-08 23:41

Tak for svaret svendgiversen. også lidt tak til jer andre-en lillebitte smule

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-01-08 07:29

Selv tak,

de andre vidste vist ikke hvad en "pappegøje" er...