/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Online poker.
Fra : gade22
Vist : 937 gange
100 point
Dato : 22-01-08 15:33

Hey med jer.

Ved godt mange er træt af, at høre om online poker. Men sidder og gerne vil prøve at at spille et sted, hvor man for nogle penge gratis uden at skulle indbetale nogle. Nogle der kan link de forskellige sider. uden /jeresnavn til sidst :)

På Forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-08 15:44

Der er flere muligheder

http://www.google.dk/search?hl=da&q=online+poker%2Bgratis&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Jeg forstå ikke det med vores navn til sidst

Kommentar
Fra : gade22

Dato : 22-01-08 15:51

Det jeg mener er de sider hvor man for 100 $ eller 50 $ gratis til at spille for. :) fordi mange sider køre med folk for bonus for at få flere til deres side :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-08 15:59

De har lige nævnt denne side i radioen --- jeg kender den ikke ----

http://www.bankrollmob.com/bankrolls.asp?sitetype=poker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 16:04

Der er INGEN steder du får penge (selvom de kalder det penge) UDEN at indbetale et beløb selv - normalt 100$

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-01-08 16:06
Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 16:06

Du kan på ALLE online sider få matadorpenge at øve dig med mod at du downloader en masse gøgl der meget hurtigt giver en bunke spam....

Men god fornøjelse med spillet - det virker såmænd godt nok....

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-01-08 16:08

Refi....

Det passer IKKE!

Denne side jeg har linket til skal man bare oprette sig som bruger så får man den Bonus!

Men vinder du så kan man IKKE trække pengene ud.

Hvis man spiller på en side man sætter penge ind og får bonus, så kan man først trække penge ud igen når man har "omsat" beløbet 3 gange. Sådan er det med de fleste men enkelte udbetaler også bonus over flere gange.

Sådan er det nemlig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 16:12

Citat
Men vinder du så kan man IKKE trække pengene ud.

Ja - matadorpenge har mange navne

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-01-08 16:12

Refi

Der står bla.

Citat
Få $25 gratis på din Titan Poker konto. Ingen indskud eller kreditkort er nødvendig.

Og vælger man så at sætte penge ind får man tit en bonus.

Citat
Sæt selv penge ind senere og få 150% op til $500 i matchbonus

Ikke alle sider tilbyder denne bonus men langt de fleste.

Det er en jungel at finde rundt i.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-01-08 16:13

Refi....

Men har man så en god kammerat som har reg. sig der inde så kan man jo bare tabe det hele til ham så får han da glæde af det om ikke andet. heheheh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 16:18

Ja - det er som med skraldespanden - hver 14dag forsvinder det....

Men ligegyldigt hvornår man kigger er den fuld

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-01-08 16:25

Du kan roligt gå ind på bankrollmob og tilmelde dig gratis

Og til refi,lad være med at udtale dig om noget du åbenbart ikke har forstand på,jeg har tit fået mail igennem bankrollmob hvor man kunne oprette sig på diverse poker-site og bingo-site,hvor man fik gratis penge at spille for uden at skulle indbetale penge først(på poker-site skulle må spille en vis antal hænder inden man kun få evt. overskud af de gratis penge udbetalt),men på bingo-site kan man bare spille løs af de gratis penge også unden at skulle indbetale først
Og jeg har til dags dato kun indbetalt 100 kr.($17,20) på partypoker og fået udbetalt masser af gratis bonuser,som regel $25-50 uden at skulle indbetale mere af den grund og har også til dags dato et overskud på $4600,som jeg kan få udbetalt når som helst

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-01-08 16:30

Min mand benytter Bettson hvor han får en cashback på 30% for alt han har tabt. Det modregnes ikke i det han så vinder igen.

Det får han hver gang til den.17 i måneden.

Her den.17 fik han næsten $400 i cashback. Og han satte KUN $100 den.2/1

Det han spiller for på Bettson kan han også bruge på bet24 da de kører på samme server.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 16:33

Citat
Og til refi,lad være med at udtale dig om noget du åbenbart ikke har forstand på

Du giver mig jo ret

Der er INGEN steder hvor du får noget som helst UDEN at betale ved kasse EET...

Du "leger" med FIKTIVE penge der ALDRIG udbetales med mindre du INDBETALER....

DEt var IKKE den ENKELTE side jeg kommenterede - den er sikkert ikke anderledes end alle andre....

Det var PRINCIPPET....

Leg ALT DET du lyster - men penge får du IKKE....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-01-08 16:35

PS...

Og jeg har ALDRIG påstået man ikke kunne vinde - det kan man skam.....

Men det er med sine EGNE risikopenge....

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 22-01-08 16:45

Citat
Du giver mig jo ret [Hahahahaha]

Jeg giver dig ikke helt ret,jeg skriver"på poker-site skulle må spille en vis antal hænder inden man kun få evt. overskud af de gratis penge udbetalt"

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-01-08 23:08

Denne bruger jeg:
http://da.pacificpoker.com/da/
Hvis du downloader det lille program der er på siden, bliver du i stand til både at spille med og uden penge.
Jeg har aldrig spillet om penge, men spiller næsten hver dag på det gratis program der i øvrigt gemmer din "gevinst" når du logger af.

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 23-01-08 02:13

Refi du er et ævlehoved der ikke læser hvad de skriver man KAN godt hive pengene ud OGSÅ uden at indbetale MEN man skal så spille dem FRI normalt ved at spille 3 GANGE den gratis startkapital i RAKE eller lignende Jeg har tjent en slat udelukkende på GRATIS penge som jeg så har fået til at VOKSE

MEN de ved jo godt hvad de gør man skal aldrig spille for penge man ikke kan tåle at tabe den side folk linker til er ganske udemærket, hold også øje med de såkaldte rakeback deals hvor man som nævnt får en del af de penge man gennem måneden har afleveret til "firmaet" tilbage dette er gerne små beløb som feks 5% af de beløber man byder men det kan blive til ganske mange penge gennem måneden også selv om man ender med et lille minus på spillet.

problemet er bare at når man kun er lidt go skal man holde sig nede på et niveu hvor folk er ringere end dig selv og det bliver nemt kedeligt at kun spille hver 20énde hånd og folde halvdelen af dem efter flop for derefter at vinde en 50ér i 6 timer eller mere om dagen er altså lidt hårdt for de fleste

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-08 08:18

Ja - at vi ikke ALLE er milliardærer er et under