/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
KOSO omdrejningstæller?
Fra : Puch1
Vist : 2381 gange
100 point
Dato : 21-01-08 23:43

Jeg har en puch monza. den blev købt med den har elektroniske omdr.tæller på, men har aldrig virket mens jeg har haft den, og kan se at der nogle ledninger der er kækket, men hvor kan man fo en slags manual til den så man kan sætte den rigtig på?
Det er den her http://thansen.dk/product.asp?c=1624322590&n=1387906197&pn=1387909153
Jeg har slev sat batteri på så den ikke sprang pærene (tog overspændingerne) men den blev ved, så vi satte en helt anden forlygte i med 55 watt, noget der rykker :D skal siges der sidder elektronisk tænding på! :P
Men det er noget med den omdr.tæller skal have batteri eller hvad, og det er der jo på nu, men den er ikke sat til det?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-01-08 23:55

Altså for der var batterier på knallerter og elektronisk tænding ku man jo godt sætte en omdrejningstæller på sin Puch Og den skulle ned over platinerne men hvordan din skal sidde ?? men måske pallebhansen har et diagram han ka lokkes til at sende til dig prøv at lægge en forespørgsel i hans kompostkasse

Mvh SunoFisk

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 22-01-08 00:02

Ikke smart med annulerede spørgsmål, og få stjerner til de besvarede !
http://www.kandu.dk/Spg103753.aspx
http://www.kandu.dk/Spg110431.aspx

http://www.scootergalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7634
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 00:27

Ja det havde jeg jo ikke lige set at det er dig der bare annulerer hvis du også gør det her og ikke lukker de andre ordentligt Jae så skal du heller ikke regne med min hjælp mere

Godkendelse af svar
Fra : Puch1

Dato : 22-01-08 10:54

Tak for svaret pallebhansen :)
Skal nok prøve at få lavet det med de stjerner i snakker om og annulerede spørgsmål, men hvad er det der er galt med at annulere sit spørgsmål hvis man ikke har fået et svar der er godt nok?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 11:03

Hvis der er en masse der har siddet og brugt alt deres energi og en masse tid på at hjælpe dig så må du vælge den der eventuelt har lært dig mest undervejs selvom du ikke får løst dit problem helt for du får jo ikke dine poient tilbage igen og det kan egentlig være ligemeget med de poient men det er samtidig tak i stedet for at der står da i ikke kunne hjælpe såe rend og skid CA. ik

Med venlig hilsen og hav en beskinnet dag SunoiFisken

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-01-08 11:05

Ps hvis du i et svar kun får en eller anden ligegyldig bemærkning eller ingen besvarelser skal du selvfølgelig bare annulerer