/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
udstødning.
Fra : hynke007
Vist : 525 gange
50 point
Dato : 16-02-03 19:22

Jeg har lige et spørgsmål: Hvad er forskellen på en metrakit og en tecnigas udstødning??? Og hvad er bedst??

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 16-02-03 21:10

jeg ville da foretrække en metrakit, den skulle være bedre ydelse mæssigt end technigas'en, ikke dermed sagt at technigas'en er dårlig, den er en god all-round potte der virker ok på til de flest tun osv...

men hvis du har penge til det, ville en Top Performance Nardo klart være at foretrække, eller en Yasuni C20 hvis du har MANGE penge....

Kommentar
Fra : hynke007

Dato : 16-02-03 21:16

ok. men passer det også til en Suzuki SMX. og har du en side man kan se dem på???

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-03 09:07

Hmmm.... Det begrænser jo selvfølgeligt udvalget en del at du har en smx...

Så burde du nok bare vælge metrakit'en... Men du kunne jo evt også prøve Turbokit udstødningen, jeg ved ingen ting om den, men den ser da fræk ud, du kan få den her:

http://www.west-import.dk/ <- det er dog til rmx, men de skulle vist være ens ikke....

Godkendelse af svar
Fra : hynke007

Dato : 17-02-03 17:58

Tak for svaret Jon.